WiiBoy Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei Jeg leter etter andre kunder av B-one. Jeg synes det hadde vært kjekt med en plass hvor vi b-one kunder, kunne dele tips og erfaringer om utvikling på b-one sitt webhotell. Jeg lurer blant annet nå på om det er mulig å lage en desktop applikasjon som kan koble seg til basen som hostes av B-one? Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei! Jeg er ikke en b-one bruker men tenker kansje på å bli det. Har du eller noen andre peiling på om dette er et bra alternativ til nordichosting?? Men om jeg skaffer meg b-one plass så hadde det vært fint ja. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Har ikke andre erfaringer en at jeg etter 2 måneder som B-one kunde er fornøyd. Har dog bare satt opp enkle sider. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hey! Skal sette opp phpnuke og gallery på vår russeside på b-one i morra tenkte jeg. Aldri gjort dette før. Noen tips og lurer råd? Tidkrevende? Vanskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå