Domino Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 sjekk privat melding gonz Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 12:40, markusol skrev:Har akkuratt samme problem med min Intellimouse explorer(første verjon)...Noen som vet hvor lang garanti det er på den... det tyder jo på at det er en svakhet på musa... og dermed en garantisak... Kjøpsloven vil vel gjelde i to år (selv om hu teite dama i spaceworld prøvde å overbevise meg om at den ikke gjaldt for finelektronikk). Men det er også 5 år hardware-garanti på de musa, det er en kjent feil med den første modellen, så det bør gå greit å få ny. AtW Lenke til kommentar
Domino Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 ATWindsor, vet du om det samme gjelder Logitech? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 08:43, Domino skrev:ATWindsor, vet du om det samme gjelder Logitech? Kjøpsloven gjelder jo, men om de har en garanti i tilegg vet jeg ikke, sjekk litt på pakka, står ofte et klistremerke eller noe hvis de har en bra garantiordning. AtW Lenke til kommentar
Domino Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 08:47, ATWindsor skrev: Quote: Den 2002-08-29 08:43, Domino skrev: ATWindsor, vet du om det samme gjelder Logitech? Kjøpsloven gjelder jo, men om de har en garanti i tilegg vet jeg ikke, sjekk litt på pakka, står ofte et klistremerke eller noe hvis de har en bra garantiordning. AtW Var lang garanti jeg tenkte på.. Gadd ikke sjekke selv i tilfelle noen hadde peiling :wink: Men det spiller vel egentlig ingen rolle så lenge jeg aldri klarer å ta vare på en kvittering ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå