twicedice Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Dette vil delvis herpe pcen og gjøre deg utrolig kvalm, så det anbefales på det sterkeste at du ikke å går inn på siden selv! Send denne linken til noen du hater: www.vg.no Lurer på om at du klarer å ikke gå inn på siden, hehe (Håper linken ble riktig... har ikke lyst å sjekke det ut :S) Ut over disse retningslinjene oppfordrer vi våre brukere til å bruke sunn fornuft, normal folkeskikk og ellers ha det trivelig på forumet. Disse reglene er satt opp etter mange års erfaring fra drift av forumet, og de er der for å skape et hyggelig forum der vi kan kose oss med hobbyen vår. Hobby er fritidsaktivitet, og ingen av oss ønsker å kaste bort dyrebar fritid på å være irriterte. Ting som er ute etter å ødelgegge for andre skal vi IKKE ha her på forumet. Eller stakk, ha en fin dag B|Real - Mod. Endret 10. november 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 en masse popups...ikke noe verre... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 *nedstemt* Oi, der gikk pcen til hælvette *nedstemt* Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Skal være ærlig jeg har ikke vært på siden men, alle snakker om den. kanskje litt oppskrytt... Det burde være ganske nasty når Ragnar (en kompis) kommer hylende ut av datarommet Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Siden jeg sitter med en viktgi oppgave nå, gidder jeg ikke teste den Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Å ja, kjempenasty. Den stoppet på 1470 popups, amatørmessig. Slikt kan ikke ødelegge enn PC eller gjør noe som helst. IBTL, trådstarter er en taper. (Bare å drepe prosessen når du er lei). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg