Spydleif Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Fant denne linken tilfeldigvis. Sannsynligvis er dette en bestillingslink til internt bruk i Chess; i alle fall er det fri innmelding på Knock-Out og kr. 300,- i ringetid når en bestiller gjennom denne. Har prøvd det selv, og det funker Klikk her Lenke til kommentar
tbone Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ehh...det der er vel den vanlige bestillingsiden! og hvor ser du at det er fri innmelding og 300 inkl? Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ehh...det der er vel den vanlige bestillingsiden! og hvor ser du at det er fri innmelding og 300 inkl? 5133663[/snapback] På den vanlige bestillingssiden er det tre "ekstrainformasjoner". På den siden han lenker til er denne fjernet: ** Etableringsavgift for Chess Knock-Out kr. 99,- Abonnementet har ikke noen månedsavgift, men du blir fakturert for minimum kr 69 i forbruk pr mnd Jeg ser ingen plass det står noe om 300kr fri ringetid. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hvordan klarte du å tilfeldigvis finne en slik link? Den er ikke særlig intuitiv, og jeg kan ikke se at det står noe om 300 kr der... Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Han tenker nok på linken på høyre side vedr. kontant pakken på Rema 1000 Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Han tenker nok på linken på høyre side vedr. kontant pakken på Rema 1000 5141886[/snapback] der må man ha simkort for å gjennomføre bestillingen. Dette følger med i pakke som man kjøper på rema... Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Mest sannsynlig er dette en agentlink hos Chess. Folk som selger Chess-abonnementer får egne linker for å kunne registrere provisjoner. Ofte har de kampanjetilbud osv, og i dette tilfellet ser det ut som om det er kampanje med fri innmelding på bl.a. Chess Knockout. Det med 300 kroner i gratis ringetid ser jeg ikke ved første øyekast, men det er mulig denne informasjonen kommer fram senere i bestillingsprosessen. Fri innmelding er det i alle fall hvis man velger å få et nytt nr (100 kroner ved portering). Har tidligere jobbet som agent for salg av Chess-abonnementer, og hadde da også en egen link hvor jeg la inn bestillingene jeg hadde fått inn. På denne måten ble provisjonen registrert på meg. Så lenge trådstarteren ikke er en Chess-selger så er vel denne tråden OK Men er vedkommende selger hos Chess og legger ut en bestillingslink for å generere provisjon og salg så kan man vel sette noen spørsmålstegn... Endret 15. november 2005 av johanch Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Jeg er ingen Chess selger Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 OK Var ikke noe personlig altså Hvordan ser du forresten at det er 300 kroner fri ringetid? Har klikket meg helt fram til der hvor du legger inn personopplysninger, men helt fram til da er det ikke opplyst noe om dette. Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 La merke til det på den første fakturaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå