Gå til innhold

Skjult tilbud på Chess?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehh...det der er vel den vanlige bestillingsiden! og hvor ser du at det er fri innmelding og 300 inkl?

5133663[/snapback]

På den vanlige bestillingssiden er det tre "ekstrainformasjoner". På den siden han lenker til er denne fjernet:

**

Etableringsavgift for Chess Knock-Out kr. 99,-

Abonnementet har ikke noen månedsavgift, men du blir fakturert for minimum kr 69 i forbruk pr mnd

 

Jeg ser ingen plass det står noe om 300kr fri ringetid.

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig er dette en agentlink hos Chess. Folk som selger Chess-abonnementer får egne linker for å kunne registrere provisjoner. Ofte har de kampanjetilbud osv, og i dette tilfellet ser det ut som om det er kampanje med fri innmelding på bl.a. Chess Knockout.

 

Det med 300 kroner i gratis ringetid ser jeg ikke ved første øyekast, men det er mulig denne informasjonen kommer fram senere i bestillingsprosessen.

 

Fri innmelding er det i alle fall hvis man velger å få et nytt nr (100 kroner ved portering).

 

Har tidligere jobbet som agent for salg av Chess-abonnementer, og hadde da også en egen link hvor jeg la inn bestillingene jeg hadde fått inn. På denne måten ble provisjonen registrert på meg.

 

Så lenge trådstarteren ikke er en Chess-selger så er vel denne tråden OK :) Men er vedkommende selger hos Chess og legger ut en bestillingslink for å generere provisjon og salg så kan man vel sette noen spørsmålstegn...

Endret av johanch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...