bjornegil Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Hei dette bilde er tatt i Miami Seaaquarium i september når jeg var på ferie.. Tatt med nyinnkjøp Canon 350D som ble handlet i New York. Kritikk mottaes med TAKK Øgle Endret 10. november 2005 av bjornegil Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Øglen skulle gjerne vært litt mer sentrert, da litt lengre opp i bildet. Trærne i bakgrunnen syns jeg blir litt forstyrrende. Eventuelt tatt det inn i photoshop å gjøre bakgrunnen, himmelen, litt blåere. Ser ut som det er ekstremt lyst bak der. Tror bildet ville blitt litt mer balansert da! Dette er mine meninger, er ingen proff, så om noen er uenig så vil jeg også gjerne høre det Prøver å lære litt jeg også. Men ellers et veldig flott bilde Bjørn Egil! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 For mye bakgrunn, for lite motiv. Greit som dokumentasjon på at du har sett en øgle, men ikke mye mer. Er originalbildet stort, kan du med fordel klippe vekk store deler av bakgrunnen, og plassere øglen litt mer spennende. Bildet trenger heller ikke å være 4:3. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) her litt redigert men ble uklart ikke helt fornøyd. Endret 10. november 2005 av bjornegil Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 her litt redigert men ble uklartikke helt fornøyd. 5133712[/snapback] Jepp, ser ut som om kameraet har fokusert litt feil der Men komposisjonen ble i hvert fall mye bedre nå. Originalen ble, som psilocybe så treffende formulerte det, mye bakgrunn og lite motiv. Kjøp en fetere telelinse, eller gå nærmere, hehe Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Hehe.. En fetere linse står på handlelisten og nærmere var umulig å komme!! Endret 10. november 2005 av bjornegil Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Da er det viktig å ha på høy oppløsning slik at man lett kan forstørre bildet! Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 hei ja jeg gjorde amøtør feilen ved å ta minste oppløsning for å få plass til flest bilder... den er nå skrudd opp på høyeste kvalitet... Vil kalle det en skikkelig nybegynner feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå