Bansh Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 For en stund siden begynte PC'n min å restarte under spill, men også noen ganger når jeg var på internet eller kjørte diverse programmer som mediaplayer f.eks. Jeg reinstallerte windows(xp sp2), men fikk fortsatt samme problem. Jeg får en del forskjellige feilmeldinger også, men for det meste bluescreen der det står nederst: begynner dumping av fysisk minne. Jeg skjønte det var skjermkortet(Hercules 9700pro) sitt problem når jeg prøvde å bytte den ut med mitt urgamle Hercules PCI Kyro 4000XT kort. Problemet forsvant ganske fort da. Jeg hadde også samme problem da jeg oppgraderte HK, CPU, minne og HDD. Har noen hørt om dette problemet fra skjermkort før? Tror dere kortet mitt er ødelagt eller defekt? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg hadde et 9700 Pro skjermkort som noenganger ga meg rare striper over skjermen. Andre ganger så hang maskinen seg opp med masse rare kryptiske tegn i grønt over hele skjermen. Problemene tok slutt når jeg fikk byttet det i et 9800 Pro. Lenke til kommentar
uburen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Temperaturen på kortet. Hva ligger den på? Hvordan ser kjølinga ut? Full av støv? Lustsirkulasjonen rundt Pc'en. innsug og utblåsing. På mitt gamle geforce 5700 var det nok å ta vekk blikket over ubrukte porter for å få bedre luftsirkulasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå