Gå til innhold

Bærbar med integrert Bluetooth

joffe11

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en bærbar med integrert bluetooth. Er det noe begrensning på hvor mange BT enheter jeg kan ha koblet opp samtidig? Har tenkt til å kjøpe med en BT mus og jeg synker mobilen relativt ofte vha BT. Dumt hvis jeg må skru av musa for å få synket mobilen.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bluetooth skal kunne takle endel enheter samtidig, dvs. du må ikke skru av musa for å synke mobilen!

Fra http://www.bluetooth.com:

"If you have many devices connected in a personal network (more than one slave to a master) it is called multipoint. I.e. A computer could simultaneously connect and transmit data to both PDA, camera, and a mobile phone at the very same time."

Endret av yazzi
Lenke til kommentar
  joffe11 skrev:
Hei

Jeg har en bærbar med integrert bluetooth. Er det noe begrensning på hvor mange BT enheter jeg kan ha koblet opp samtidig? Har tenkt til å kjøpe med en BT mus og jeg synker mobilen relativt ofte vha BT. Dumt hvis jeg må skru av musa for å få synket mobilen.

Takker for svar

5132893[/snapback]

Det skulle gå helt bra det. Så lenge alle enhetene sender hvert sitt signal så er det ikke noe problem. Men det er kun en enhet omgangen som kan bruke filoverføring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...