Mala Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Heisann folkens, etter å ha knota ein siste gang for mye med min zen micro spiller, har ønsket om en ny spiller blitt meget stort Så eg lurer litt på ka som kan vere en god erstatning til min zen micro? Har tenkt litt på Olympus m:robe MR-100 eller en Ipod Nano:hmm: Kriteriene eg legger vekt på er, lett tilgjengelig/brukervennlig software og minimalt driverkluss(ett hellvette med microen) samt max pris 2500,- Lagringsplas på minst 4 gb er også viktig Takker for tips! Endret 10. november 2005 av Mala Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Når det gjelder brukervennligheten er det vel ingenting som slår en iPod nano, (hvis du liker iTunes). Støtte for visning av sangtekster og podcaster er heller ikke et minus. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Liker iTunes jeg Måtte bare venne meg til det. Også Nanoen, hvordan kunne jeg greie meg uten?! Hadde 2 mp3spillere før det. Den ene var tjukkere enn en ipod photo60gb Og den var flash-basert.. Men når du har fått fiksa filnavnene osv så er iPod og iTunes heelt grei Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Tror muligens eg heller mot ein Nano eg også, den er jo umåtelig SEXY da, men hadde kansje vert ein idè med en veske til den MANGE som klager på at den blir fort stygg og slikt, eg takler ikkje slikt azzå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kan jo bruke itubes, også sånn beskytter som følger med. Ikke ta av den plasten på nanoen. Alså den på forsida. Men den andre som er bretta rundt kan du ta av Den innerste beskyttelses greien ser jævlig ut hvis du setter den på igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Jess, det blir seff. kjøpt av slike tubes, har også en vane å aldri ta av den plastfolien på skjermer og slikt ved kjøp av elektronikk Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 I følge denne siden vil det nå følge med et beskyttelsescover med iPod Nanoer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Nah.. iTubes er mye penere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå