Urd Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei. Jeg lurte på et par ting som jeg håper på å få svar på her. 1. Hvilke fotoskoler i Oslo vil dere anbefalle? (Hvis det er lov å skrive sånt her da..? Hvis ikke kan noen kanskje sende meg en PM istedenfor? ) 2. Er Canon20 et digitalkamera? (Og hva heter det "motsatte" av digital kamera.. Altså vanlig kamera med film som må fremkalles.. er det analog? Eller kompakt? ) Takk. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Vil tro det motsatte av digital er analogt. Kompakt digitalkamera finnes jo. Så jeg mener det heter analogt! Noen andre som vet helt sikkert? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Hei. Jeg lurte på et par ting som jeg håper på å få svar på her. 1. Hvilke fotoskoler i Oslo vil dere anbefalle? (Hvis det er lov å skrive sånt her da..? Hvis ikke kan noen kanskje sende meg en PM istedenfor? ) 2. Er Canon20 et digitalkamera? (Og hva heter det "motsatte" av digital kamera.. Altså vanlig kamera med film som må fremkalles.. er det analog? Eller kompakt? ) Takk. 5132772[/snapback] Hvis du slenger på en D etter det kameranavnet ditt, så blir det et digitalkamera i hvert fall. Altså Canon 20D. Kjenner ikke til noe Canon 20, men er heller ingen ekspert. EDIT: Et kompaktkamera kan forresten være digitalt eller analogt, akkurat som det finnes digitale og analoge speilreflekskameraer. Endret 10. november 2005 av Jungel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå