Arjun Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Vet noen om en eller annen mobil eller pda som har: To og mer megapiksler (med video) Windows plattform Harddisk på over en gigabyte vga skjerm (640*480) TV Trådløst nettverk (jeg bryr meg ikke om pris) Gidder dere å sende meg en melding til [email protected] hvis dere finner noe som matcher opplysningene over. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Tror Palm LifeDrive er det nermeste du kommer. 4 GB harddisk VGA skjerm WI-Fi og mye mer. Dessverre har den ikke 2 MP kamera (har den kamera i det hele tatt?) Windoes plattform eller TV, men kjøp deg den og Nokia N92 så får du TV og 2 MP. skal du ha Windows også, eller alt i ett skal du nok dessverre lete lenge etter. Men som stort SE P-xxx fan vil jeg selvfølgelig anbefale P990i Endret 10. november 2005 av jornan Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Dette blir en PDA om du skal ha noe slikt. Jeg flytter derfor denne til PDA-forumet, men er stykt redd for at noe slikt som du ber om ikke finnes enda. Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 jeg leste just litt på den siden du linka til her. tror du det er fra en "troverdig" kilde de har det med at det kommer gps i den. vist det er tilfelle blir jo dette bare sykt rått Vet noen om en eller annen mobil eller pda som har:To og mer megapiksler (med video) Windows plattform Harddisk på over en gigabyte vga skjerm (640*480) TV Trådløst nettverk (jeg bryr meg ikke om pris) Gidder dere å sende meg en melding til [email protected] hvis dere finner noe som matcher opplysningene over. 5132759[/snapback] Lenke til kommentar
ct Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Den får ikke GPS. http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10336 Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 hm så domt da. vet dere foresten om det kommer noen nå i fremtiden som det er innebygd gps i som det også er wlan i Den får ikke GPS. http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10336 5170640[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå