miXer Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Noen som vet om en kommando for å søke etter et bestemt filformat i en katalog med underkataloger? Er administrator på en skole, og trenger å vite om det ligger no snusk på brukererprofilene dems! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 eksempel: DIR *.mp3 /s > logg.txt Gir deg alle mp3 filer fra det stedet batchfilen ligger og nedover i områdestrukturen rapportert inn i filen logg.txt med å angi harddisk-bokstav og "cd mappenavn" kan du starte hvor du vil. tilsvarende kan path foran loggfilens navn styre denne til et bestemt sted. Ønsker du flere logger i samme fil må du benytte >> istedenfor > (bare en > danner en tom fil med filnavnet og sender allt som normalt går mot skjermen til filen. >> apender til en ellerede eksisterende fil). NB! Snusk kan også gjemme seg i filer med uskyldige filformatnavn. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Takker. Dette funket bra! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hei. jeg hadde også problemer med profilene når jeg var admin, jeg brukte dette programmet, det lar deg se størrelsen på mappene og evt undermapper på en veldig bra og lett måte, funker også på hjemmeområdene til elevene, har spart meg for mye jobb Lenke til kommentar
miXer Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Hertelig tusen takk aklla! Scriptet jeg lagde funket, men var stress å lese fra .txt filer. Mye enklere å lese det i et skikkelig program! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå