Gå til innhold

AMD SC opteron (venus) - hold dere til tema!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er den kjøleren iforhold til Zalman CNPS 9500?? unskyld at jeg er litt of topic her nå men men.. må prøve å korte ned vente tiden til jeg får mine nye deler.. :(

 

men on opty... er alle nyere opteron CAB2E (elns...)?? disse skulle vel klare 2,8 Ghz med skikkelig luft og 1,4 volt?

 

EDIT: http://tinypic.com/k37zsy.jpg

 

er det 10 eller 11 mp på 146?

 

skulle vel klare den ocen der da ;)

 

huff... blir vel verdensmester i off topic her jeg snart :cry:

 

men bare vent til jeg får min dere!! da blir det ikke mye off topic!! :innocent:

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar
Hvordan er den kjøleren iforhold til Zalman CNPS 9500?? unskyld at jeg er litt of topic her nå men men.. må prøve å korte ned vente tiden til jeg får mine nye deler.. :(

 

men on opty... er alle nyere opteron CAB2E (elns...)?? disse skulle vel klare 2,8 Ghz med skikkelig luft og 1,4 volt?

 

EDIT: http://tinypic.com/k37zsy.jpg

 

er det 10 eller 11 mp på 146?

 

skulle vel klare den ocen der da ;)

 

huff... blir vel verdensmester i off topic her jeg snart  :cry:

 

men bare vent til jeg får min dere!! da blir det ikke mye off topic!!  :innocent:

5427836[/snapback]

Min er primestabil 2.8ghz på 1.39v, og jeg har 148 cabye 0543, noe av de beste steppings som fint. Men jeg tror kanskje man må litt opp i spenninga for å kjøre 2.8ghz primestabil med en 146... Det går alltid an å få en skikkelig god kjerne selvom det er cab2e. Du får krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Får min opteron 146 opp til 2,7 på 1.65V.. Prime stabilt, load temp 52 C..

Men den klarer bare 270x10, ikke 300x9.. Fatter ikke hvorfor, etter 6-10 timer så får jeg error.

5431268[/snapback]

 

 

Si litt mer om hvilket hovedkort og minne du har. Sikker på at minnet og HK takler 300 mhz?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...