Gå til innhold

AMD SC opteron (venus) - hold dere til tema!


Anbefalte innlegg

Med fasekjølinga så skulle du ha god nok kjøling og da.. Hva slags klokk får du egentlig med minusgradene?

5309567[/snapback]

 

 

når jeg hadde 1.8 i vCore så var det får å prøve å kjempe mot coldbugen..

noe som ikke funket så jeg har solgt den nå og bestillt 1 150 (hvis den å har en coldbug :mad: ) så fikk aldri no ress ut av 144 me fase :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he Skrue, tviler på at det er noen her som etter å ha lest mer enn 5 poster fra deg, tror at du trekker fra en 5 minutter's tid for og fremheve din egen fortreffelighet på klokking altså. :)

 

Prøvde forøvrig selv min 146 på standard klokk her (2,95Ghz) og fikk på 32 M

25 min og 49 sek.

 

 

Corwin, har du sett om 2T får deg noe lenger?

Eventuelt prøve og øke spenningen på chipset, hvis du har noen slike innstilliger i den biosversjonen du bruker.

Og gjerne også prøve slappe timings, til tross for den lave minnefarten, prøve en annen bios versjon, øke et og et hakk for hver boot.

Her ville jeg prøvd ALT, samme hvor lite sannsynelig det kan høres. For dette er den dårligste klokken jeg har hørt om... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Lånte bort 148 i dag til en kamerat. Funket ikke hos han heller :hmm: Ikke lenge siden vi oppdaterte biosen hans heller så det er nok ikke noe problem med kompabilitet (den han har skal støtte X2 bl.a). Så da er nok den død. Tror jeg bare sender inn alt sammen nå så får noen andre se på det, gidder ikke å knote mer med dette systemet :nei:

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Lånte bort 148 i dag til en kamerat. Funket ikke hos han heller :hmm: Ikke lenge siden vi oppdaterte biosen hans heller så det er nok ikke noe problem med kompabilitet (den han har skal støtte X2 bl.a). Så da er nok den død. Tror jeg bare sender inn alt sammen nå så får noen andre se på det, gidder ikke å knote mer med dette systemet :nei:

5313386[/snapback]

 

Det var synd ManagHead.

Men se positivt på det. Død hardware betyr ny hardware :D

Lenke til kommentar

Ja ja Managhead får vel si kondolerer.

Også er jeg veldig spent på å høre hva som viser seg å ha tatt kverken på den. Hvis det viser seg og være hk, så var det nådestøtet for DFI i mine øyne i alle fall, ser at enkelte påstår hk'et deres har levert ca 3V til core, og det er vel da i såfall litt i overkant selv i dine øyne..? :cool:

Hvis det ikke er hk's feil er vel kanskje ordtaket "Er man med på leken, må man tåle steken" mer passende kommentar... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...