NeVa Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 Med fasekjølinga så skulle du ha god nok kjøling og da.. Hva slags klokk får du egentlig med minusgradene? 5309567[/snapback] når jeg hadde 1.8 i vCore så var det får å prøve å kjempe mot coldbugen.. noe som ikke funket så jeg har solgt den nå og bestillt 1 150 (hvis den å har en coldbug ) så fikk aldri no ress ut av 144 me fase Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Hehe, ta det med ro Skrue, mitt svar vr ment som en litt humoristisk rettelse Ligger på rundt 26m jeg også tror jeg. Pleier ikke å teste så mye 32m. Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Noen tips til klokking av 144 på asus sli premium? får ikke postet over 230fsb:S og ja, jeg har satt på pci-lock Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Noen tips til klokking av 144 på asus sli premium? får ikke postet over 230fsb:S og ja, jeg har satt på pci-lock 5310574[/snapback] Har du HTT på 5X ?? Den bør stå på 3 eller 4 Endret 19. desember 2005 av aspstein Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 står på 3x og minnet er satt helt ned til ddr 200 (100hz) lurer på om det er en særdeles dårlig batch av HK:S eller om det er noe jeg overser Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 He he Skrue, tviler på at det er noen her som etter å ha lest mer enn 5 poster fra deg, tror at du trekker fra en 5 minutter's tid for og fremheve din egen fortreffelighet på klokking altså. Prøvde forøvrig selv min 146 på standard klokk her (2,95Ghz) og fikk på 32 M 25 min og 49 sek. Corwin, har du sett om 2T får deg noe lenger? Eventuelt prøve og øke spenningen på chipset, hvis du har noen slike innstilliger i den biosversjonen du bruker. Og gjerne også prøve slappe timings, til tross for den lave minnefarten, prøve en annen bios versjon, øke et og et hakk for hver boot. Her ville jeg prøvd ALT, samme hvor lite sannsynelig det kan høres. For dette er den dårligste klokken jeg har hørt om... Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Hvor mye spenning kan man øke på chipsettet(shuttle)? Jeg har problemer med å fullføre 3ghz superpi 32m, men jeg har på en måte ikke kræsjet under normalt bruk. Kanskje en økning av spenning, vil få meg gjennom superpi også. Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 fikk ordrestatus fra databutikken. hadde bestilt en 148. de sa at det var 2 rykter og det var at amd skulle slutte prod. eller så skulle de fortsette etter nyttår. så vi må nok vente etter nyttår å håpe! Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 De opteron 148 er ganske klokkings villig fra databutikken.com. Klarer 2.95 ganske greit Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 får vente å se. muligens det blir en 165 heller. mer for mitt bruk. får jo 3 optyer 144 på onsdag eller torsdag. så vi får se da. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Har du bestilt 3 stykker av 144? Det var da fælt Så du skal teste hvem av dem som klokker best, og selge resten? Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 hehe skal teste de og selge de på hw. så håper folk er interesserte. hehe Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Så lenge 144 ikke er på lager hos noen av nettbutikkene, vil du nok få solgt dem ganske lett. Man betaler dessuten veldig lite for en 2.6-2.8ghz cpu. De kommer så høyt. Og har man flaks, vil man også nå 2.9-3ghz. Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 joda.. satser på det går greit! gleder meg no så inni h******! låner et x300se å tester med. har msi diamond nf4 liggende her nå. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Har du ikke et anent skjermkort du kan teste med? Du skulle minst hatt et 6600GT helst 7800.. Men vi gleder oss til resultatene Kansje noen på forumet her kan få seg en god cpu da Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 hehe. kameratene mine har ikke så fancy pcer. kjipt med x300se men det kommer jo opp bilde så etter jul kjøper jeg mest sannsynlig peltier element så da blir det mer klokking! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Lånte bort 148 i dag til en kamerat. Funket ikke hos han heller Ikke lenge siden vi oppdaterte biosen hans heller så det er nok ikke noe problem med kompabilitet (den han har skal støtte X2 bl.a). Så da er nok den død. Tror jeg bare sender inn alt sammen nå så får noen andre se på det, gidder ikke å knote mer med dette systemet Endret 19. desember 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Lånte bort 148 i dag til en kamerat. Funket ikke hos han heller Ikke lenge siden vi oppdaterte biosen hans heller så det er nok ikke noe problem med kompabilitet (den han har skal støtte X2 bl.a). Så da er nok den død. Tror jeg bare sender inn alt sammen nå så får noen andre se på det, gidder ikke å knote mer med dette systemet 5313386[/snapback] Det var synd ManagHead. Men se positivt på det. Død hardware betyr ny hardware Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Ja ja Managhead får vel si kondolerer. Også er jeg veldig spent på å høre hva som viser seg å ha tatt kverken på den. Hvis det viser seg og være hk, så var det nådestøtet for DFI i mine øyne i alle fall, ser at enkelte påstår hk'et deres har levert ca 3V til core, og det er vel da i såfall litt i overkant selv i dine øyne..? Hvis det ikke er hk's feil er vel kanskje ordtaket "Er man med på leken, må man tåle steken" mer passende kommentar... Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg er litt int i å kjøpe en hvis dere skal selge! Ser noen bestiller mange;) PM meg da vett;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå