lany Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei! Jeg skal kjøpe meg ny PC som jeg skal bruke til videorediering. Jeg har tenkt til å bruke Avid Liquid Editon eller Sony Vegas. Problemet er bare at jeg har svært lite peiling på det som er inne i selve PCen. Kan noen hjelpe meg med å sette opp et bra oppsett? Har tenkt til å bruke rundt 15 000. Jeg trenger alt utenom skjerm, mus, tastatur og så har jeg en Maxtor 250gb ekstern harddisk. Mvh Lars Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=4830 + Kjøp en ekstra skjerm. Meget praktisk med toskjermsløsning og Vegas da du kan bruke den andre skjermen som monitor ved redigeringen. Lenke til kommentar
lany Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=4830 + Kjøp en ekstra skjerm. Meget praktisk med toskjermsløsning og Vegas da du kan bruke den andre skjermen som monitor ved redigeringen. 5133657[/snapback] Er det noen som har noen forbedringer å komme med på dette oppsettet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Med mindre du veit du har bruk for det, er det eigentleg ikkje mykje vits i diskettstasjonen. (Greit nok, den koster berre 51kr, so det er ikkje det du sparer mest på...) Og du kan sjølvsagt spare deg for Pinnacle Studio 9, då du har andre program i tankane... Uten at eg har noko spesiell kjennskap til enkeltkomponentar, so ser den bra ut. 2GB RAM, to harddiskar (ein systemdisk og ein videodisk er lurt). Støtter froggyler på forslaget om ekstra skjerm: Veldig praktisk med ekstra skjermplass, uansett program. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Flyttes fra "Videoredigering" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå