Gå til innhold

Tollgrensen på 200,- blir stående

Anbefalte innlegg

Alle nåværende regjeringspartier var sterkt for at denne grensen fra 1975?, skulle heves til hvertfall 1000,-......før valget...

Dette blir det altså ikke noe av. Det er et lite, men likevel patetisk løftebrudd i den store sammenheng. Det viser igjen at politikere er smålige løgnere som prioriterer posisjoner og makt framfor alt annet.

Jeg blir dårlig.

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle nåværende regjeringspartier var sterkt for at denne grensen fra 1975?, skulle heves til hvertfall 1000,-......før valget...

Dette blir det altså ikke noe av. Det er et lite, men likevel patetisk løftebrudd i den store sammenheng. Det viser igjen at politikere er smålige løgnere som prioriterer posisjoner og makt framfor alt annet.

Jeg blir dårlig.

Link

5132514[/snapback]

Trasige greier, men det er jo stadig håp om at dei kan komme til å gjere det seinare, etter at det har vore på høyring. Dette er kanskje ikkje den viktigaste saka i verda, men det er noko mange vil bli skuffa over dersom det ikkje blir gjennomført. :(

På den positive sida, mange morosame kommentarar under artikkelen. Der er ein del folk her i landet som kunne trengt eit litt større perspektiv på verda. Nokre favorittar:

"Jeg stemte AP utelukkende på grunnlag av utsagnet om høyning av tollgrensen." :ohmy:

"nå kan dere se hva dere valgte, dere som ødela fremtiden min." :roll:

"Fy faen...

Hadde vært bedre å bli okkupert av nazister igjen enn å ha de regjeringene vi har hatt de siste åra." :ermm:

Akk ja, desse folka har samme stemmerett som meg og deg. Får meg til å tenke på eit sitat: "I reject any form of government in which the opinion of the village idiot is given the same weight as the opinion of Aristotle". Men det er vel prisen ein må betale for demokrati. :)

Kay

Lenke til kommentar
Men det er betenkelig at man lurer til seg stemmer fra idioter på denne måten.  :(

5132874[/snapback]

Jau, men det det fleire enn AP som gjer. Og eg meiner der er andre parti som er vesentleg verre enn AP når det gjeld å trekke til seg "idiot-stemmene".

Kay

Lenke til kommentar

Denne tråden er feilpostet, da dette ikke er en diskusjon om spill. Vi har også en tråd gående på vårt hardware-forum, i butikkdiskusjoner. Oppfordrer alle til å poste saklige og gode poster der :).

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=495163

Denne tråden stenges.

EDIT:

Ser at gamer.no har laget en artikkel på dette, dermed kan diskusjon også tas der :).

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=495231&hl=

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...