leifeinar Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) leter etter micro ATX hk som vil klokke, socket 939 med pci-e x 16. tror DETTE ER MINE ALTERNATIVER jeg har rettogslett ikke peiling på dette er alt for mange typer brikke sett lurer litt på pentiumM 479 men de er mye dyrere, og jeg vet ikke om det er noe fremtid for oppgradering av cpu der. og hvordan er det med dette asus adaptret? Endret 10. november 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Bump bump..... trenger hjelp med denne, krise hvis jeg ender opp med et HK som ikke vil klokke. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hvis du finner noen som selger ATI Radeon Xpress 200(G) hovedkort, er det et alternativ som klokker godt. AnandTech har testet kortet. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) fant ei liste over ATI Radeon Xpress 200(G) hovedkort HER men det er ikke og oppdrive i prisguiden fet test 284 x 10 må jo sies bra Endret 10. november 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
meeg Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Skal få et tips av meg, helt gratis: Komplett har 1 stk. MSI RS480M2-IL demo kort på lager til 650,- Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 fant akkurat et selv hos SHG..... vært litt kverulering i det sidet på forumet om at shg bare var på prisguiden noen dager i måneden MSI RS480M-IL, Radeon Xpress200 er vel det samme som du fant Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Simen1 er overhodet ikke fornøyd med overklokkingsegenskapene på MSI RS480M2, så det kortet bør du styre unna. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) ja han burde vel vite det han ser at den testen fra andtec er Radeon Xpress200 og ikke Radeon Xpress200G vet ikke hva som er forskjellen jeg. vanskelig greie tengte og pakke det inn i en Aspire X-QPack lurer litt på og kjøre kanske pentium M men det begynner og bli litt utdatert...... men har mest lyst på opteron 165 Endret 10. november 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 ser at den testen fra andtec er Radeon Xpress200 og ikke Radeon Xpress200G vet ikke hva som er forskjellen jeg. vanskelig greie 5135858[/snapback] 200G er med integrert grafikk, og 200(P) er uten integrert grafikk. Ellers er de prikk like og like gode. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 HER ER LINK TIL andtec testen. det klokkes bra.....' lit usikker på hvilket kort det er men det står ATI Bullhead Reference Board, så det er vel noe demo greier fra ati? er dette et brikkesett som er på tur nå og blir og ta seg opp om ei stund? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 HER ER LINK TIL andtec testen. det klokkes bra.....'lit usikker på hvilket kort det er men det står ATI Bullhead Reference Board, så det er vel noe demo greier fra ati? er dette et brikkesett som er på tur nå og blir og ta seg opp om ei stund? 5135950[/snapback] Det er et referansekort fra ATi, ja. ATI Radeon Xpress 200P/G-brikkesettet overklokker kanonbra, men på MSI RS480M2 er det rett og slett ikke muligheter for å overklokke det, verken i BIOS eller via Windows. Det er derfor det kortet ikke overklokker i det hele tatt. Men ellers overklokker kort basert på ATI Radeon Xpress 200P/G temmelig heftig. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 har tråla nettet nå tror jeg da, og det er ikke noen review og oppdrive.... ifølge atis sider er det følgende produsebter som har kort: MSI GIGABYTE ECS Sapphire ASUS vet ikke hvilket som er og satse på? men somsagt finner ingen reviews Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå