Daffa Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei! Nå er jeg lei av min gamle Dell Ultrasharp 17". Etterslep i alle spill! så skal gå til innkjøp av noe bra denne gangen. Jeg spiller mye counterstrike, wow, BF2 og andre fps spill, så vil ikke ha noe etterslep. Pris? mellom 2500-3500 tenkte jeg. Vil helst ha 19", men om 17" er bedre til spill(med tanke på etterslep), så går jeg for det. Den skjermen jeg har mest lyst på er Samsung Syncmaster 930BF ,men jeg er også intressert i 17" utgaven av denne Samsung Syncmaster 730BF, og Viewsonic VX924 Hva er det beste kjøpet? Må være bra bilde, lite etterslep, og helst en best mulig skjerm på alle områder. Og vet at det er 3ms på Viewsonicen, men det gjør jo ikke den til en bedre skjerm en Samsungene som har 4ms(altså, ms har jo ikke alltid alt å si?), så ha litt saklige kommentarer Takker på forhånd for alle tips Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Vet ikke med de spesifikke skjermene du oppga, men jeg har samsung LCD skjerm og jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Ingen andre som har noen erfaringer/tips? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Da går jeg vel bare for 930BF da.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hehe, du blir sikkert fornøyd Lenke til kommentar
bengh Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ellers har PCWorld (tror jeg) nettop testet 17' LCD skjermer. Bl.a. Benq fikk høy score. Testen er for ny til å ligge på nettet enda så du må trolig kjøpe bladet. Videre tester Dinside.no stadig skjermer selv om disse testene kan være veldig overflatiske. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Beng 937FPs+ er en av de beste skjermene jeg har vært borti. 19 tommer, gode farger, og nesten ingen etterlsep, selv med 8ms responstid. Og jeg er følsom overfor resposntid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå