Gå til innhold

Band of brothers

joppell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av de beste seriene som jeg har sett! Kjøpte den metallboksen med alle episodene og den er vel i grunn juvelen i samlingen. Mener å huske at jeg leste noe om at det skulle komme en ny Band of brothers hvor handlingen foregår i Stillehavet eller noe sånt, håper av hele mitt hjerte at det stemmer.

Lenke til kommentar

må si at når det gjeld handling å sånt så va episode 9 mektig. Selv om eg såg dem på en utrulig liten tv, ble eg sittende å tenke litt etterpå.

Liker også når de blir bomba i skauen der (ja, husker faktisk ikke ka det heita).

Kjempe bra saker, ikke bare sånn mindless action som så altfor mye anna som blir laga

Lenke til kommentar

Det er seriøst den beste krigsserien jeg noensinne har sett. Jeg har aldri opplevd krig på nært hold, men det slo meg ganske tidlig at serien har en veldig høy grad av realisme og "være der" følelse. Den skildrer krigen som det skitne helvete det er (etter hva jeg forstår).

En av de beste krigsfilmene er jo "Saving private Ryan" (åpningscenen på et godt hjemmekinoanlegg er fremdeles en audiovisuell voldtekt av sansene), og "Band of brothers" må være en av de aller beste, om ikke den beste, serien.

Har ikke kjøpt serien ennå da jeg har brukt penger på andre ting, men jeg skal helt sikkert kjøpe den. Samler litt på (kvalitets)krigsfilmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...