Gå til innhold

Skjermkort til under 1000

Leeds2k

Anbefalte innlegg

Heisann, mitt skjermkort er gåent, og trenger da et reserve kort som jeg kan bruke mens mitt er inne til bytte.

Problemet her er at kortet skal klare å kjøre Battlefield 2 på en 3.2 Ghz intel, 1 gig geil 4300 ram og skjermkort? mitt koster idag 1800 kr, det er et sapphire X800 XT kort, og kjører spillet helt fint på high på alt. Det er da PCI express slot.

Det må da finnes ett kort til under 1000 kr som kan klare å kjøre BF2 fint på low grafikk?

Problemet er også, har reservert meg til kun en butikk, www.datakjeden.no i trondheim, enklest slik, så man slipper å sende inn og få tilsendt. Man får det på dagen.

http://www.datakjeden.no/default.asp?bID=4...derBy=LagerDESC

Spørsmålet mitt her, hvilket kort på denne siden bør jeg velge, av de som er på lager, og under 1000 kr, ca 5 stk å velge mellom, men hva slags klarer å kjøre battlefield 2 på low?

Endret av Leeds2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GeForce6600, uten tvil. Styr unna X300 og X550, som begge er dårligere enn 6200.

http://graphics.tomshardware.com/graphic/2...ml#3d_mark_2005

Legg ut 100,- kr til, så får du et X700, som er et OK skjermkort. Det ligger mellom 6600 og 6600GT i ytelse (omtrent som et 9800 Pro).

5132495[/snapback]

Så du ville satset på dette kortet Sapphire Radeon X700 256MB DDR, PCI-Express, Tv-Out, DVI-I, Lite-Retail? til 1100 kroner?

Lenke til kommentar
Heisann, mitt skjermkort er gåent, og trenger da et reserve kort som jeg kan bruke mens mitt er inne til bytte.

Problemet her er at kortet skal klare å kjøre Battlefield 2 på en 3.2 Ghz intel, 1 gig geil 4300 ram og skjermkort? mitt koster idag 1800 kr, det er et sapphire X800 XT kort, og kjører spillet helt fint på high på alt. Det er da PCI express slot.

Det må da finnes ett kort til under 1000 kr som kan klare å kjøre BF2 fint på low grafikk?

Problemet er også, har reservert meg til kun en butikk, www.datakjeden.no i trondheim, enklest slik, så man slipper å sende inn og få tilsendt. Man får det på dagen.

Spørsmålet mitt her, hvilket kort på denne siden bør jeg velge, av de som er på lager, og under 1000 kr, ca 5 stk å velge mellom, men hva slags klarer å kjøre battlefield 2 på low?

5132437[/snapback]

Hvis du har kortet inne til reklamasjon og det er sannsynlig at det vil ta mer enn 7 dager å få det tilbake har du en god sak i forhold til å få et "lånekort" som du ikke trenger å betale for.

Lenke til kommentar

5132437[/snapback]

Hvis du har kortet inne til reklamasjon og det er sannsynlig at det vil ta mer enn 7 dager å få det tilbake har du en god sak i forhold til å få et "lånekort" som du ikke trenger å betale for.

5132516[/snapback]

Blir vanskelig siden det er en nettbutikk, i tillegg til det, er det webhandel for bedrifter, så blir vanskelig å få lånekort. Har sport om forhåndserstatning, og dette var umulig, siden Norek (samme som komplett, bare for bedrifter) ikke opererte med Kreditt.

Lenke til kommentar
X700 er et temmelig bra skjermkort. Jeg har AGP-versjonen (med tregere minne: 500MHz istedenfor 700MHz), og spilte meg gjennom FEAR med det, med OK oppløsning og kvalitet (medium+).

5132584[/snapback]

Ok skal kjøpe på mandag, så hvis det er noen som er helt uenig i dette brøl ut :). Nå ligger vekta litt mer mot X700

Lenke til kommentar
X700 er et temmelig bra skjermkort. Jeg har AGP-versjonen (med tregere minne: 500MHz istedenfor 700MHz), og spilte meg gjennom FEAR med det, med OK oppløsning og kvalitet (medium+).

5132584[/snapback]

Ok skal kjøpe på mandag, så hvis det er noen som er helt uenig i dette brøl ut :). Nå ligger vekta litt mer mot X700

5132606[/snapback]

Et argument til for X700 er at du da slipper konflikter mellom drivere fra ATI og Nvidia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...