abene Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Google er fortsatt best Aftenposten har sammenlignet Google med de norske søkemotorene Yelo og Sesam. Google er fortsatt best når det gjelder søk etter generell informasjon, mens de norske er bedre på søk etter personer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Det morsomme her er jo at det er samme selskap som eier aftenposten og sesam . Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 [sarkasme]nå ble jeg sååå overraska. En søkemotor som har vært utvikla i mange år slår en som kun har existert i et par uker? kunne jeg aaaldri tenkt meg[/sarkasme] Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 [sarkasme]nå ble jeg sååå overraska. En søkemotor som har vært utvikla i mange år slår en som kun har existert i et par uker? kunne jeg aaaldri tenkt meg[/sarkasme] 5134539[/snapback] Sarkasme er kanskje en kul ting, men her har vi altså en konkurranse mot søkemotorer som har norske nettsider som nedslagsfelt, dvs. bare en brøkdel av hva Google driver med. Dermed burde det ikke være så voldsomt å kreve at de er å stand til å grave opp de fleste av treffene som Google klarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå