Ozelot Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ettersom jeg er litt spirituell selv, så kan jeg likesågodt spørre folk på forumet om de har spådd seg. Jeg har flere gått og spådd meg(med litt avstand imellom tidspunktene riktignok), og synes det er artig at de kan vite så mye(hun jeg går til). Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 bare brukt en sånn papir ting, husker ikke hva den het. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg tror ikke på sånt før noen beviser det ved å vinne 3-4 ganger i lotto på rad. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Forrige gang noen spådde meg fikk jeg vite at jeg var en dust. Fy så slem spå! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg ble spådd i kaffe i forrige månde... Slik sær tyrkisk kaffe. Ble fortalt at jeg skulle flytte til ei øy i karibia og fikse pcer! Lenke til kommentar
Sørbø Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hmm.. Fyren hadde i allefall fantasi, istedenfor å si "Du vil møte en blond, søt jente, og dere vil finne kjærligheten" eller noe sånt piss som de alltid sier. On-topic: Nei, har aldri spådd meg, men har opplevd at jeg drømmer ting som skjer dagen etterpå, eller samme uka. Velger å se på det som en litt "profetisk" evne, så høres det ikke ut som om jeg er noen spåmann, eller gæærn eller no.. *Gud?* Lenke til kommentar
BeeKay Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg ble spådd i sånne kort en gang, tarot eller hva det no enn heter. Og det var ganske skremmende syns jeg. Ble spådd 1 år fremover. Hun dama så liksom at jeg hadde hatt det ganske vanskelig i det siste, men at det nå var blitt litt bedre, og dette stemte jo. På den tiden var jeg også meget forelsket i en gutt, og vi hadde en greie på gang. Hun sa jeg måtte passe meg, fordi en annen jente kunne komme i veien. Hva skjedde ?- Joda,1 mnd senere ble han sammen med ei anna ei. Åsså sa hun at jeg kom til å få familieforøkelser. Jeg gikk rundt å lurte litt på hvem det kunne være, å joda, så kom pappa å fortalte meg at jeg skulle bli storesøster igjen. Siden den gang har jeg ikke spådd meg igjen. Synes bare det var skremmende jeg,at et kort kan avsløre slikt. Litt merkelig at alt stemte hvis det bare skulle vært fantasi og, så jeg tror på det. Er 3 år siden jeg ble spådd nå da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Joda, opptil flere ganger. Bare tull, tøys og fanteri alt sammen. Skulle ha funnet vedvarende kjærlighet opptil flere ganger, samt reist en hel del og hatt det bra. Men nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå