TST Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Take 2 har informert oss om at Grand Theft Auto: Liberty City Stories på PSP nok en gang er utsatt i Norge. Les mer Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 ÆÆÆ!! like før jeg bestiller fra USA... Er vel trøbbel med lisensiering av musikk i europa, kanskje....? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Spillet ble lansert i England 4. november, så det er sluppet i Europa. Det er bare Take-Two som har funnet ut at folk i England er mer verdt enn folk i resten av Europa. Lenke til kommentar
Th3obald Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hmm... De fikk det inn i Tønsberg, så jeg har spillt i snart en uke, og jeg elsker det mer enn morgenkaffen! Det er mindre enn Vice City, men mye mer enn GTA III. Grafikken er også mye bedre enn GTA III. Til nå har jeg bare opplevd en glitch, og jeg har spillt i bortimot 16 timer, meget imponerende! Den glitchen er forsåvidt ubetydelig, noen ganger åpner ikke garasjen seg første gang, så du må gå litt unna og tilbake før den åpner seg... Anbefales! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 synes dette er merkelige greier. bare send det til butikkene da ffs. en jeg vet om har allerede hatt det i over en uke, han fikk det fra far sin som var i usa. det fungerer perfekt av det jeg har spilt så hvorfor drøyer de det så lenge? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Bedre grafikk enn GTA3? I doubt that, me lad. GTA3 maler som bare juling i 1280x1024 her nå, tviler dessverre på at en PSP kan overgå det. Men joda, det skal bli spennende å se om spillet blir noe tess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg