john5 Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Akkurat installert Windows XP. Må skru av PC-en manuelt, hvilken fil mangler jeg siden den ikke slår seg automatisk når jeg avslutter? Mvh Lenke til kommentar
house Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 heisann. det har ingen ting med noen filer å gjøre, det har rett å slett noe med biosen... oppgrader den du, da vil det virke.. du finner bios upgrades, på hjemmesiden til mobo produsenten ... (ha alltid i bakhodet at det er litt riski å flashe biosen, hvis det skjer en feil, så er biosen din dau... =) Housey Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Jeg oppgraderte bios uten at det hjalp. Har også prøvd å skru av automatisk restart ved kritisk feil, men det resulterte bare i blåskjerm. Nå lat jeg bare maskinen stå på kontinuerlig og trives med det. :smile: Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Svaret finnes kanskje her: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=312 Lykke til! Lenke til kommentar
bel Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Hadde samme problem, det var brennerprogrammet som trengte oppgradering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå