M`kululu Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 lenge å vente????? ska feste ei chipsett ribbe, ska eg påføre pasta på både nortbridge og ribbe???? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 For å si det sånn....kjølepasta tørker ikke! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Neida, gjør som når du monterer kjøler på CPU-en. Tynt lag kjølepasta på "coren". Så plasserer du chipsetkjøleren forsiktig oppå. Det har jeg gjort, funket fint. Men bare pass på at ribba er plan. Jeg måtte planslipe min Zalman-ribbe, ellers hadde det ikke blitt skikkelig kontakt. Lykke til! PS. Det er ikke noe tørketid på Arctic Silver i hvert fall. Om din kjølepasta har det tviler jeg på, men du får sjekke opp i manualer, Internett... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Såvidt jeg vet blir da kjølepasta helt flytende når det varmes opp..for å lede varmen mellom cpu og kjøleribba bedre. Det er ikke noe magisk frysemiddel i selve pastaen som gjør at cpu'en blir kaldere :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå