JanPhilip Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) er ikke sikker på om det er helt rett beskrivelse på problemet mitt men here we go : jeg driver endel med flash og har akkurat begynt å fordype meg i photoshop, mer eller mindre. Men da jeg med min hærlige nye iMac G5 skulle prøve å tegne veldig sakte rundt et opjekt i flash så hakket det noe avsinfig, som å tegne på et lav oppløselig bilde i paint på windows. Så jeg tenkte det hadde med mightymouse å gjøre så jeg kjøpte en logitech og en steelpad, men probemet var der fortsatt. Så nå er jeg rimelig fortvilet, for om ikke dette funker vil jeg ha kastet bort over 12000,- på en data som ikke klarer å tegne skikkelig. noen tipps på hva det kan være ? jeg ahr 1GB ram og det skal være mer en nokk for å kjøre flash 8 når alle andre programmer er lukket untatt finder og dashbord. forøvriger jeg veldig fornøyd med vidunderet mitt med untak av azerreus som ikke vil komme over 20kb/s når jeg har 3500 linjer ! Endret 10. november 2005 av JanPhilip Lenke til kommentar
toretors Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Prøv å skru ned til 200 tilkoblinger. Lenke til kommentar
JanPhilip Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 skal teste det ;p men kan noen anbefale en musematte som funker bra med mightymouse ? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hva mener du, egentlig? Lenke til kommentar
JanPhilip Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Det jeg mener er at jeg har problemer med å tegne sakte på macen, det hakker. Det andre jeg lurer på er hvordan jeg kan få azereus til å gå fortere en 18b/s når linjen min kan ta 4000kb/s. Det tredje jeg lurer på er om noen kan anbefal en musematte som er god med mightyMouse. håper det ble litt klarere nå Lenke til kommentar
steveak Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det høres veldig rart ut. Jeg jobber som AD i et reklamebyrå, og har jobbet på mac siden tidenes morgen nesten. Og musfølsomhet, presisjon og "feel" har alltid vært overlegent Windows. Spørs jo seff hvor tett du går. Zoomer du inn 1000% på et bilde og tegner rundt et objekt hakker det litt uansett... Jeg tracer og dypetser bilder på direkten som går rett i trykk med mine Mac'er. Nå har jeg god øving da :-) Håper det ordner seg, prøv å sjekke museinnstillingene i systemvalg. Sjekk at aksellerasjon er så lite som mulig og still det inn sånn at responsen passer deg. Min står på nest nederst... Den nederste gir best presisjon men det går litt for sakte for meg. Lykke til. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 forøvriger jeg veldig fornøyd med vidunderet mitt med untak av azerreus som ikke vil komme over 20kb/s når jeg har 3500 linjer ! 5131962[/snapback] Har du konfigurert din router? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå