Bone Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei! Prøver å installere Civilization IV nå.. Men, får det ikke til! Har søkt litt, hvor noen andre fikk en lignende feilmelding; Han klarte det ved å gå igjennom SAFE -modus i Windows. Tror en annen en klarte det ved å bytte DVD/CD-Drive.. Jeg har prøvd alt dette.. But still; No! Det er ikke noe feil med DVD'n.. Jeg har også prøvd å installere en piratversjon, for å se hvordan det gikk da.. Samme problemet.. Samme feilmelding For å pressisere; Det er den KJØPTE versjonen jeg trenger hjelp til.. Det aller meste av drivere skal være oppdatert. Men kan allikevel ikke skjønne at drivere osv skal ha noe å si for selv installeringen.. hmm... Dette er feilmeldingen som kommer opp med EN gang jeg trykker installér; Lenke til kommentar
vpaulsen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Innstallerer du dette på win xp? Hvis det er tilfelle bruker du en Administartor konto eller en Limited konto? Hvis du bruker en limited konto prøv å installere med en adm. konto. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Bruker en "datamaskinadministrator" konto, ja.. Men, dere som har installert spillet; Har noen av dere NORSK WinXP? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 ..en liten ting til.. Dere som bruker Total Commander; Klarer dere å gå inn på / lese data2.cab -fila (slik som dere gjør med .zip-filer), eller får dere "Error in packed file :\data2.cab" !? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) hmm.. Har prøvd nå å installert spillet på en maskin som egentlig ikke er i bruk (bare lagt inn XP, og knapt noen drivere), og det funket faktisk! Jeg tror ikke at det er noen "driver-feil" heller.. Har gått inn på msconfig og deaktivert diverse oppstartselementer.. ..Har det noe med at jeg sitter på en bærebar da?? Skal vel ikke ha noe å si?! Men; Hvorfor ikke på den bærebare?? EDIT: Og nå ser jeg at jeg har laget 3 poster etter hverandre også.. Kunne jo bare brukt Edit-knappen.. hmm.. Har blitt altfor gald i "Fast Reply" -knappen! jaja.. Endret 10. november 2005 av Bone Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ikke noe probem med bruk av bærbar, det har jeg som mange andre også og funker fint. Har desverre ingen tips å komme med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå