Gabriel Shear Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Blei nettopp arbeidsløs og skal i militæret i Januar. Jeg gidder derfor ikke å kjøpe ny stasjonær pc, men lurer på om det er mulig å leige en PC istedenfor å kjøpe. Må ha en skikkelig gamer-pc som kjører Quake4 flytende. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Kort sagt, nei. Du kunne muligens ha fått tatt det på nedbetaling/leasing over 3 år, men det er vel for lenge for deg. Samt ulønnsomt, så lenge som det ikke er via en hjemmepc avtale. Endret 10. november 2005 av kjhanken Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Du kan jo kjøpe pc på elkjøp og spille quake i 29 dager. Så leverer du den tilbake og får en annen pc. Denne kommer du tilbake med etter nye 29 dager og sier du vil ha igjen pengene. Da har du hatt gratis pc i to måneder Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Penger har jeg nok av, så det er ikke det som er problemet. Men er ikke vits i å kjøpe splitter ny pc for å bruke i 2 mnd og la den råtne resten av året. Hvor mye synker pc'en i verdi på 2 mnd? Vil jeg tape mye på å kjøpe pc nå og selle om 2 mnd? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Hehe, Sjefern... Du er ikke så dum du Men er det mulig egentlig? Kan jeg levere tilbake pc-en og få pengene tilbake? Går jo ikke det med dvd-filmer, pc-spill osv viss man har brukt de. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Pcen kommer til å tape seg veldig på to måneder. Regn med ca 40% verditap. ELKJØPS GARANTIER 30 dagers full returrett Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner og produkter solgt med abonnement. Husk å ta med kvittering. Pc har da ikke abbonement? Så jegkan ikke tenke meg de kan nekte deg det Endret 10. november 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Okey Vet ikke om jeg er sleip nok til å gjør det Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hehe. Ja det er en annen sak. Men Elkjøp lurer jo de aller fleste pc-kjøperne sine med dårlige skjermkort og små hardisker. På tide at noen lurer de litt Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Ja såg det der.. Ihvertfall skjermkortene. Etter min mening skal skjermkortet være den dyreste komponenten i pc-en... Endret 10. november 2005 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 40% var rimelig mye. På 2 måneder vil jeg anslå ned mot 10%, men sansynligvis 20%. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 hvis du skal i militæret så kjøp deg en laptop da vel. Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Inspiron9300'en min drar Q4 som ingenting. Men, that aside, er ikke (thank you) THORN noe å vurdere da? De leier jo ut både det ene og det andre? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Inspiron9300'en min drar Q4 som ingenting. Men, that aside, er ikke (thank you) THORN noe å vurdere da? De leier jo ut både det ene og det andre? 5131865[/snapback] PCer og mobiltelefoner er ikke til leie hos Thorn, men selges på avbetaling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå