Gå til innhold

Hvem spiller Live For Speed her?

Anbefalte innlegg

Har nettopp gått til innkjøp av S2 lisensen til LFS, har også ratt og pedaler, ble så mye mer morsommere å kjøre etter det.

Er ikke særlig god enda vil jeg si, har ikke spilt så mye.

Uansett, lurer på hvem som spiller spillet her? jeg heter værtfall Nitrius(NOR) ingame.

Tenkte kansje vi norskinger kunne godt sammen og spilt med hverandre en gang, kansje evt. starte opp en klan også? :dribble: vært med i div. billøp konkuranser og slikt, hvis det finnes, høres rått ut værtfall ^^

Så ja, spiller du LFS, gi fra deg et pip her =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ta å kjøpe fullversjonen ja, er garantert verdt det, er sykt mange kule løp å prøve online med en lisens værtfall, må si at LFS overrasket meg, var mye artigere enn jeg forventet, husker jeg prøvd det for en god stund tilbake, da spilte jeg det ikke lenge før jeg fjernet det, men nå ble det mye artigere av en eller annen grunn, er værtfall rått å spille med ratt, og greier ikke å vente på å komme hjem fra skolen å få spilt enda litt mer.

Uansett fortsett å si ifra om du spiller, om det er demoen eller S1, S2 er det sammen, men syns værtfall at det hadde vært artig om vi kansje kunne fått til en form for klan, der vi lager et eget skin til bilene våre og slikt :dribble:

Lenke til kommentar
Spillte mye demoen før, men av en merkelig grunn, så spiller jeg ikke mer nå..  :hmm:

Var vel det at jeg ble så lei av alle idiotene som spiller..

Så har jeg ikke penger nok til å spille fullversjonen online..  :no:

5132901[/snapback]

Koster jo ikke mye, 24 pund eller noe for alt, er vel bare rundt 250kr det? og det betaler du engang så kan du spille så mye du vil, helt til S3 kommer eller hva den vil hete, da må du kjøpe den også hvis du vil ha det som er ekstra.

Lenke til kommentar

- Buy LFS S1 license £12

- Buy LFS S2 license £24

Det vil si: kjøper du S2 lisensen, får du alt. Regner med at de fleste kjøper den. har du S1 fra før, betaler du bare 12Pund for oppgradering.

Edit: la med hva de forskjellige pakkene inneholder, men de advarer deg med at det ikke er så mange som hoster S1 lenger, så du kan slite litt med få kjørt løp mot andre.

https://www.liveforspeed.net/?page=contents

Endret av mushi
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har spilt LFS litt sporadisk siden demoen til S1 kom ut (3-4 år siden). Er nå medlem av Muroc racing team, og har akkurat begynt å kjøre i nations cup (har kjørt ett løp) :)

License name geronimoron

Nicket mitt er [Muroc]Chi.

Ser gjerne flere norske førere på banen :)

Endret av geronimoron
Lenke til kommentar

Kjøpte GTA vice city når det kom ut , lasta ned lfs demoen samme dag, rørte ikke vice city på et halvt år :!:

For de som liker biler og bilspill burde sjekke ut lfs, følelsen av å kjøre bil kommer veldig godt fram hvis man bruker ratt, da helst med forcefeedback :!:

Jeg kjører nå sammen med Muroc Racing team og har foreløpig kjørt et løp i nationscup sammen med owl og geronimoron.

24 pund er ikke mye når du kan spille så mye online du orker.

Lenke til kommentar
Bare lurte på når ny sesong av Nations cup er i gang igjen?

Siden jeg ikke fikk tid til å være med i fjor, ønsker jeg å delta denne sesongen  :)

Noen som har info?

5551086[/snapback]

http://www.lfsnationscup.net/

Første sesong av Nations cup er fortsatt ikke over ;)

Vi har nå kommet ut av gruppespillet hvor vi ble nummer to i vår gruppe.

Nå er det cupspill som går over tre løp, ett løp er allerede kjørt og ett til vil bli kjørt til onsdagen.

Tror du fortsatt kan være med å kjøre hvis du vil, Owl eller Ugla om du vil er manager for Norge, kan legge inn en post her hvis du vil. Eller jeg kan høre med han om du kan være med. :)

edit:

Hei Chi

Hei Teddi

:w00t:

edit2:

Vi ble nummer to i gruppa, ikke tre :-P

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar

Heisann.

Som Hawkeye/Alt-Ctrl forklarte har vi nå kommet videre til neste stage i cup'en. Konkurransen er knallhard så vi prøver å stille med de 3 kjappeste førerne for hvert løp. Første løp i denne stage ("Knockout Stage 1") gikk ikke så bra for oss. Vi kjørte på Kyoto GP long med FO8 - en vanskelig bil å holde styr på. Vi hadde en ulykke der Chi måtte bryte rett etter starten av sprintløpet, og Teddi feilkalkulerte (fort gjort ;) ) bensinmengden og gikk tom etter 45 minutter i timesløpet. Vi kom såvidt på 4. plass av 5 startende lag. Det gjenstår 2 løp til, og de 3 beste nasjonene kommer videre til "Knockout Stage 2".

Neste løp går nå på onsdag, LX4 på South City Long. Vi har "prekvalifisering" på tirsdag for å se hvem som skal kjøre for Norge. UF1000 på Aston National er siste løp onsdag om 2,5 uker.

Her er noen filmer fra Cupen's første stage:

Benzin - LFS Nations Cup

LFS NationsCup group B

Endret av trollmannen
Lenke til kommentar
Heisann.

Som Hawkeye/Alt-Ctrl forklarte har vi nå kommet videre til neste stage i cup'en. Konkurransen er knallhard så vi prøver å stille med de 3 kjappeste førerne for hvert løp. Første løp i denne stage ("Knockout Stage 1") gikk ikke så bra for oss. Vi kjørte på Kyoto GP long med FO8 - en vanskelig bil å holde styr på. Vi hadde en ulykke der Chi måtte bryte rett etter starten av sprintløpet, og Teddi feilkalkulerte (fort gjort ;) ) bensinmengden og gikk tom etter 45 minutter i timesløpet. Vi kom såvidt på 4. plass av 5 startende lag. Det gjenstår 2 løp til, og de 3 beste nasjonene kommer videre til "Knockout Stage 2".

Neste løp går nå på onsdag, LX4 på South City Long. Vi har "prekvalifisering" på tirsdag for å se hvem som skal kjøre for Norge. UF1000 på Aston National er siste løp onsdag om 2,5 uker.

Her er noen filmer fra Cupen's første stage:

Benzin - LFS Nations Cup

LFS NationsCup group B

5556954[/snapback]

Strålende!

Skal se om jeg kan komme en tur! Har nesten ikke kjørt LX4 i det hele tatt, så får legge meg litt i trening :)

Gratulerer to flotte løp i olfsl forresten !

Driver med gokart på fritiden, så det er greit å holde unna rattrusten litt i sjakk om vinteren : ;)

Endret av Chriskart14
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...