Håkki Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har tengt å skaffe meg vannkjøling og har bestemt meg for asetek sine sett. Overklokker ikke (ikke mye) så jeg går for 10mm istedet for 1/2". Er det noen som har erfaringer med dette settet sammen med to VGA blokker. Har ikke SLI enno men er på listen over kommende oppgraderinger. Er det noen som har erfaringer med dette settet?? På forhånd, takk Lenke til kommentar
skol Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei, når det gjelder forskjell på 10mm og 1/2" når det kommer til ytelse så er forskjellene mikroskopiske pga antarctica vannkjølingsblokka. Vannkjølingssettet er bra det, anbefales. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Bra, blir nokk 10mm... 1/2" tar jo en del mer plass Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Jeg har brukt Asetek Power kit siden sommeren, er meget godt fornøyd. Pumpen er kraftig og nokså stille. Jeg har montert den på vibrasjonsdempende underlag. Antarctica-blokken er faktisk blant de beste det er å oppdrive, selv om den lider under stort trykkfall. Se http://www.overclockers.com/articles373/wbsum.asp Endret 10. november 2005 av cybirg Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Nice... ser bra ut dette... tror jeg går for dette settet... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Har dette settet, med trippel raddis, og kjølingen er konge! Ikke noe å klage på! Go for it! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Takk Chris_LoX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå