Sveini89 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Bare en greie for å se hva folk pleier å spise... kansje du får tips til noe nytt å gost å ha på brødskiva? jeg hadde brunost på loffen min i dag Endret 9. november 2005 av Sveini89 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 også en pølse på narvesesn med pølse og brød og ketchup og pølsedressing Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 tok ikke med matpakken idag på skolen.. våkna for sent.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Et pølsebrød med pølse på som jeg kjøpte på narvesen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Tunfisk, peanøtter, pepper og olivenolje. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 0,5l Tab X-tra, kjernen i ethvert sunt og næringsrikt kosthold. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 I dag var det kebabfest. Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hørte på radioen at det var kø, så jeg måtte droppe matpakkelagingen og ta en tidligere buss. I midttimen kjøpte jeg meg dog to grove rundstykker og en liten tube med Nugatti på Meny. Rev opp rundstykkene, tok litt Nugatti på begge bunnene, forsøkte å smøre det litt utover ved hjelp av tuben og la toppene på (om jeg skulle hatt nugatti på alle fire halvdeler måtte jeg kjøpt enda en tube med Nugatti). Det var faktisk rimelig godt for å være "nød-lunsj". Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 boller fra butikken : / Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 4*2 skiver med fårepølse, ost og agurk på. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Beklager, men "hva hadde du på matpakka i dag" blir en ren telletråd. Og det er noe vi ikke vil ha her på forumet . Om tråden hadde vært utformet litt mer som diskusjon om matpakker og hva man liker og ikke liker, så kunne den blitt (tips til ny tråd ). En annen ting er IBTL-poster og posting av masse tegn bare for å komme over fjorten tegn. Fjortentegnsposter blir alltid slettet - og kan føre til advarsel. Ren IBTL-spam VIL føre til advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg