oXygEn Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg har tenkt å selge PCen min på QXL, men lurer på hvordan PCen best fraktes til eventuell kjøper. Er det risikabelt å sende den i posten? Den bør jo behandles ganske forsiktig, spesielt siden det er en tung silent viking vifte montert på prosessoren. Kan jo evt ta den av, hvis kjøperen kan montere den selv, eller bare sette på den gamle coolermaster cpu vifta. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Skal du sende den med den NORSKE posten, for Guds skyld ta av den kjøleribba.. Hjelper ikke uansett hvor godt du pakker maskina så lenge den tunge klumpen sitter festet til hovedkortet. Posten behandler pakker som bønder behandler møkk. Skriv en enkel bruksanvisning med et par bilder som viser hvordan mottaker skal montere vifta. Men det er jo en risiko igjen da. Om mottaker ikke kan noe om hva som er inni en PC, vil han nesten garantert ødelegge noe med støt eller slag. Har du spurt ham om han har noe erfaring? Om han bekrefter det, er det jo bare å avtale at du sender med kjølern avmontert av hensyn til maskina. Ville begynt å grine om jeg kjøpe en slik PC og pakket den opp bare for å finne alle PCI/AGP og hovedkortet herpa av en Silent Viking kloss som har blitt kastet frem og tilbake.. *grøss* Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 di kan jo betale litt ekstra og få full garanti da.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Linjegods... Koster kanskje 100-200kr mer, men behandlig og service får du ihvertfall... Så leverer de ikke varen før du har fått pengene... Også får den personen greia rett hjem og linjegods folka hjelper med å få den i datarommet i hvor som helst i huset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå