Gå til innhold

Kjapp test av Samsung D600 m/ bilder

Anbefalte innlegg

Det jeg mente var at hvis det var en D600 som sto der, så var det jammen kjedelig at de var så like. Men så er de jo inneburet i glass, så jeg fikk ikke sett nært på de.

5188029[/snapback]

Hehe ok

Altså, de ligner selvfølgelig, noe som antakeligvis var tanken til Samsung når de skulle lage en oppfølger til D500 som hadde et design som de fleste mente var nydelig.

Men alikevel, når jeg ser på D500 og D600 i butikken, syns jeg D600 ser litt mer eksklusiv ut. D500 skinner så, ser ut som et tynt lag svart neglelakk eller noe som de har malt den med :p

Men det er min personlige mening. Litt mer friksjon når man holder D600 også. Bedre grep syns jeg!

5203233[/snapback]

Ja, den ser mer ekslusiv ut på bildene. Det var bare en av D-telefonen som sto utstilt, så det var derfor jeg ble i tvil. Hadde jeg fått sett begge to ved siden av hverandre hadde jeg nok sett hva som var hva ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var i en expert butikk og trykket litt på en d600 (ikke en dummy tlf.) den fenger ikke like mye som d500.. og som tideligere nevnt i tråden den har ikke så mye "slide" som d500.. litt merkelig å åpne synest eg siden den ikke har sånn gummi stripe, slik som d500.. det at kameraet ikke er beskyttet er og et minus.. skjermen er værtfall et pluss fra d500.. mye skarpere.. men når ikke opp til s700i sin fordi den er mye større :tease:

Lenke til kommentar
noen som vet svaret på det jeg spør om på forige side her?

5204544[/snapback]

Når det gjelder "pling-plonglydene", så fikk jeg inntrykk av at det var sånne på D600, men at man kunne skru dem av (men man måtte vel skru av én og én lyd, så det ble litt tungvindt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...