randomhero Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 offcourse, har dead line og greier nå, må være ferdig til 9. februar:P Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hehe, da hjelper det på! jeg har egentlig deadline til før jul, og henger på som bare faen ved en hver anledning, så det hjelper å ha deadline!;D Stå på! Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 da var en plate på 1000mmx2000mmx4mm sponset også <3 just love astrup<3 Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Denna kommer til å bli nice!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Svært med alu du skule få da? har du mange m2 nå da? (eller får da) Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 totalt 8 kvm som skal komme til fredagen blir så evig kos det Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) total pris på det jeg har fått sponset fra astrup er ca 2000 kr :O ble litt sjokkert jeg Endret 7. desember 2005 av randomhero Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 ahh, nå er det ikke lenge til jeg får mekka den nye ramma, det skal bli så kos det noen som vet om et sted i norge der de selger "slideout" hk brett? Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 sånn da var ny ramme knekt deler av denne: ble ved hjelp av litt "magi" gjort om til dette: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Najs, så ganske beint ut også Stå på, gleder meg til neste update Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Så pent ut det der, rett og fint! Er dert sidene på kabinettet det da? Keep Up The Good Work! Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 kjapp du ovin det er akkruatt det det er skal prøve å få mekka meg bunnplate imorra;) Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 ser fint ut detta her...gleder meg til å se litt av det vi ser på tegningen... stå på ser bra ut så langt Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Heihei Lenge sia nå, skjedd no på denna fronten? Spent! Øyvind Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) endelig har det skjedd litt;) lar bildene snakke for seg selv;) album nå venter jeg bare å få låne tig-sveise apparatå få sveisa saken sammen hva tror dere? PS: blir ikke like lenge til neste update:P Endret 8. februar 2006 av randomhero Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Bra at det skjer noe nå men skjekk her, noe du må fikse=) " Error Page: The album does not exist" : ) Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 nå funker den igjen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Derja Var heldig med kuttinga! Nye skisser og? Så greie ut de også, men hvorfor ikke legge ut bildene her i steden for å bare legge link til de? Kutgw! Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 for da har jeg alle bildene mine der i den ene folderen;) i kronologisk rekkefølge. Var ikke heldig:P måtte file og pusse litt og det etter at jeg hadde målt sånn ca 20 ganger Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg legger ut bildene her,slik at fler kanskje kan kommentere mitt arbeid så langt. Ikke vær redd for å komme med kritikk eller tips;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå