Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 speil blexi som blir gravert på innsiden sånn at logoen kunn synes når maskina jobber, blå hdd'leds brukte fotobutikk 5217744[/snapback] Blir jo bra det da Skal du bruke speilplexi eller sottet plexi? Hvilken fotobutikk da? CS2? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 er litt opptatt av symetri jeg skrue og ser for dumt ut med radiator grill på den ene sida og ikke på den andre kan eventuelt kjøre et system med 2 radiatorer og to vanntanker da men :S 5217718[/snapback] Greit nok. Men symmetri for enhver pris? Det går jo an å lage en "fake" radiatorgrill også. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) CS2 jah tror nok det blir speilplexi for å passe med de andre forkrommende aluminiumsbitene har vurdert å bare ha to vifter inn til systemet der også, men vi får se hva som skjer;) Endret 28. november 2005 av randomhero Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 noen som vet om noen som kanskje er villig til å sponse meg med 4 mm tykk aluminium? de har det ikke det der Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 4 mm aluminium? Det er seriøst tykke greier, det er ikke enklere og montere 2x 2mm sammen da? Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 det er bare til frontplata;) alle de utvendige dekslene skal være 2 mm, skal også knekke sideplater og topp ut av en plate slik at det er en hel plate som man skrur av og løfter opp;) Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 tror ikke den lille ramma mi holder :S må nok lage noe sterkere bøye plater slik som blir gjort i vanlige kabinetter :S Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 tror ikke den lille ramma mi holder :S må nok lage noe sterkere bøye plater slik som blir gjort i vanlige kabinetter :S 5228818[/snapback] Høres bra ut da hvortid blir neste update da? Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 satser på å få platene mine midt i neste uke, så neste update blir vel da mulig jeg slenger ut en update med realsize tegninger av kabinettet, kanskje jeg legger ved sketchup fila sånn at dere kan ta en 3d tur selv? er dette av interresse? Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) nytt design gitt har altfor lite å gjøre mens jeg venter på plater så planen nå er å sette en slik: inn i x'ene jeg kutter ut i front og topp plata slik at jeg ender opp med noe alla dette: Endret 3. desember 2005 av randomhero Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har egentlig aldri likt plasmaplater, men kanskje jeg får meg en liten overaskelse! Du er ikke redd for at det kanskje blir for mye da? Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) alt går glisevask bare å ta seg tid det:P Endret 3. desember 2005 av randomhero Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 det eneste jeg er redd for er når jeg skal få platene mine og få gjort noe mer, er drit lei av å sitte å planlegge heletida :S plasma platene er jo av glass og glass går fint å kutte og lime sammen igjen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Må bare si at du har skills i sketchup og prosjektet kommer til å bli helt rått Stå på Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hehe, pent utsagn randomhero! Er fullstendig enig med Klikka her.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Så jo litt kult ut det der da, tror det blir kult! ;D Du har sketchup skills som klikka sier. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 hehe, takk for alle de koslige kommentarene, gleder meg som en unge til å få de hersens platene nå Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 da trenger jeg ikke å tenke mer på de hersen alu-platene har fått min første sponsor www.astrup.no de sponser meg med: 1 stk 1000mm x 2000mm x 1mm aluminiumsplate 2 stk 1000mm x 2000mm x 2mm aluminiumsplater det vil si rundt 3 k spart nå var det bare å spesifisere platene og vente på sending:D Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Heldige jævel, kos deg med platene da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Gratulerer! Faen 3k? Det er mye da;p Nok en gang gratulerer:) Når får vi se WIP(Work In Progress)? ;D Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå