ovinn Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 thnx, øyvind;) er det noe dere lurer på hvordan man får til så er det bare å sende meg en PM eller legge meg til på msn eller no;) 5206781[/snapback] Jepp skal gjøre det Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm deilige tegninger du har.. men likte dette designet bedre, synes det var litt "harry" med de logoene på sidene når du allerede hadde en "X" i topp. EDIT: du har PM Petter Endret 25. november 2005 av chase Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) leste feil:P dro en welle2k og teipa ramma, bare for å se hvordan den blir før jeg popper den sammen iløpet av helga. delene: teipet sammen: Endret 25. november 2005 av randomhero Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Så bra ut hehe, "dro en welle2k" lol Blir bra dette serru Stå på! Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 blir bra dette ja, oi nå så jeg hvor stor den var.. heheh Petter Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 den er ikke stor:P den er enorm:P 60x50x20, med da er det plass til 2xwaterchillsystemer med 3x120mm radiator;) og 3 horisontale 5 1/2 drev (bare de tar 45 cm) Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Noe så DIGERT hadde aldri blitt betegna som WAF av dama mi i hvertfall Men, jeg har trua på at det kan bli bra. Lykke til videre. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 det med waf var at det skulle være stil rent, men blir det ikke det så gir jeg faen, jeg er forelska<3 Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 hva er deres meninger om størrelsen , kontra tenkt ytelse? Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 jeg lovde dere en update å her er den;) alt jeg har å si er popety-pop-pop(www.illwillpress.com) i sin helhet i detalj hva tror dere? nå er det bare å vente på at 2 kvm. med 2 mm aluminium og 2 kvm. med 1 mm aluminium. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hvis du kunne tatt ett par bilder, hvor du endrer fokus til den avstanden popnaglene er på så kanskje det blir litt enklere og si om det der bra eller ikke Men utifra det jeg kan se, så ser det jo riktig så bra ut. Riktig nok synes jeg den blir "litt" diger, men for all del, ytelsen blir nok helt konge. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) er 2-3 mm mellom popnaglene og kantene på vinklene;) den ikke så stor som den ser ut, er bare 10 cm lengre enn et miditower og 2 cm bredere, men det en jo vesentlig større enn andre htpc'er det skal jeg gå med på, men så er det svært få htpc'er med 2 vannavkjølingssystemer også(om det er noen) leif Endret 27. november 2005 av randomhero Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 skrue nå er du vel fornøyd?nå som det begynner å komme bilder på plass og greier;) Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Da var logo'en som skal graveres inn i plexien i x*en klar hva syntes dere? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Så fet ut den da;D trur det vil bli bra Ang. den siste updaten, ser jo greit ut men det nederste bildet var litt uklart;S Stå på! Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Fantastisk mate,, Likte den logoen, men skal det være noen farge? vet ikke helt men hadde det hvert rått med en kombinasjon med rødt og svart? på logoen asså,, en liten atskillelse fra det svarte og det blå liksom.. Popping er så mye bedre enn folk som driver og limer,, ;p har sett det også.. ser litt mer proft ut med popping syntes nå jeg da.. Keep up the good work.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 skrue nå er du vel fornøyd?nå som det begynner å komme bilder på plass og greier;) 5216543[/snapback] Jada, nå begynner det å se bra ut! Det er jo slik det skal være. En worklog går jo i stor grad ut på å beskrive prosjektet med både tekst og bilder! Jeg følger jo med, selv om det kanskje ikke ser slik ut. Det blir jo en ganske røslig maskin! Men det må vel til, i det minste for å få plass til dobbelt opp med vannkjøling? Strengt tatt er jeg ikke så sikker på at du behøver det, jeg tror du hadde klart deg med ett system. Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Tenkte du på farger plexi da? Ble snajs'n den der logoen din da Hvilket prog brukte du til å lage den da? Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 er litt opptatt av symetri jeg skrue og ser for dumt ut med radiator grill på den ene sida og ikke på den andre kan eventuelt kjøre et system med 2 radiatorer og to vanntanker da men :S Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) speil plexi som blir gravert på innsiden sånn at logoen kunn synes når maskina jobber, blå hdd'leds brukte fotobutikk leif.. Endret 27. november 2005 av randomhero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå