ovinn Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Du kan jo lage mal selv Bare legge over matpapir på hullene i den pcn du bruker nå og tegne inn der Du finner sikkert maler et eller annet sted... Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 stoler mer på andre enn meg selv når det gjelder å måle ting:P Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 en liten update på skissene, i mangel av materialer tok jeg skissene et steg vidre, har nå lagt til speil plexi oppå den uv-blå plexien og to brikker på fronten som skal være av blank polert aluminium slik er ideen: Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 hva tror dere om prosjektet? gi litt tilbakemeldinger da folkens;) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Trur det blir bra jeg! likte den siste skissa godt Stå på! Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 lagt til føtter og endra på volumkontrollen(den på venstre sida) av x'en og vifte kontrollen (på høyre side) skal opp til pappa å plukke ut litt alu til kassa iløpet av uka;) Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 nye knapper for viftestyring og volumkontroll;) ender opp med noe alla denne: Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 no offence, men hadde det vært en idè å bruke noe av den tiden du bruker i sketchup i verkstedet istedetfor? eller er det noe du venter på? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 no offence, men hadde det vært en idè å bruke noe av den tiden du bruker i sketchup i verkstedet istedetfor? eller er det noe du venter på? 5159767[/snapback] Han venter på råvarer Men syntes ikke de bryterene vart noe spess fine jeg, likte de ikke sånn uthulet Men det er nå min smak Stå på! Gleder meg til du begynner på ordentlig! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 god planlegging er MEGET viktig for et godt resultat. det at han tar seg god til, og planlegger mye, er absolutt noe som kan tyde på det ferdige produktet blir noe spesielt. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 klør i fingrene etter å få begynt jeg:P jobben til gammer'n får inn metall på torsdag så skal opp på fredag tenker jeg og hente meg endel aluminium;) når det gjelder knappene har jeg ikke helt bestemt meg, men tenkte å lage noe litt utenom det vanlige Demogorgon: Du har virkelig skjønt the art of planlegging, så lenge man ikke kan få gjort noe med kassa så planleger man og oppgraderer kassa;) Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 beklager for utspillet, men det var liksom så mye forandringer på papiret og ingenting i virkeligheten... Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) det går fint vettu, mer får ikke gjort stort før jobben til gammer'n får inn aluminium. bruker tiden imens til å fikse opp og få nye ideer osv;) Endret 15. november 2005 av randomhero Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Dette ser helt konge ut,, ser ut som et profft tower,, hehe.. i mine øyne da, stilig desing.. Keep up the good work mister.. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 hehe thnx welle , ser deg klokka 8 imorra tidlig;) Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 hehe,, ja hvis jeg står opp så.. mamma sa jeg måtte opp før 7 ellers blire ikke internett på noen dager,, men randomhero dette gleder jeg meg til du får ferdig, var det så at du skulle bruke den som en cd/dvd spiller/pc? Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Detter er htpc(home teathre personal computer) jah;) skal fylles med musikk og film, men skal ha mulighet til å dra fete spill også Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Fint forgrunnsarbeid dette her, men syns det ble litt i overkant med det mønsteret på topp. Smaken er som baken; todelt! Skal den stå i stil med tv-hylla, eller blir den stående alene, ala en "vanlig" pc? Endret 15. november 2005 av Caliber Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 regner med at den skal stå på et glass bord på hylla under en breeeeed lcd skjerm;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå