Gå til innhold

POLL: Hvor tilfreds er du med ditt eget utseende?

Er du tilfreds med ditt eget utseende?  

609 stemmer

1. 1. Er du tilfreds med ditt eget utseende?

• Ja, jeg er tilfreds med mitt eget utseende, har ikke kjæreste.
      157
    • Ja, er tilfreds med mitt eget utseende, har kjæreste.
      61
    • Delvis tilfreds med mitt eget utseende, har ikke kjæreste.
      262
    • Delvis tilfreds med mitt eget utseende, har kjæreste.
      53
    • Ikke tilfreds med mitt eget utseende, har ikke kjæreste.
      73
    • Ikke tilfreds med mitt eget utseende, har kjæreste.
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Delvis tilfreds, har ikke kjæreste.

Vekta burde blitt redusert noe. Fingrene lengre, tærne lengre. Kort sagt, alle lemmene burde stå i stil med resten av kroppen (ja, jeg vet hva noen av de mest perverse tenker på når jeg sier lem, men akkurat dette er jeg fornøyd med).

Lenke til kommentar
Er forbanna når det kommer til den delen...  :mad:

Kunne vært slank, 6-pack, solbrun hele kroppen, farga håret kanskje...

Akk ja.. nei vetsje... håper d blir bedre snart...

Nei, ingen kjæreste... and its killing me slowly.

5139714[/snapback]

Farge håret kan du jo gjøre om du vil, og vil du være solbrun er det bare å starte fast med solarium. :) Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut, men innbiller meg at du trener litt ( eller at jeg har hørt det) og med et sunt kosthold ved siden av burde det ikke være så vanskelig å holde seg slank. Med mindre du har noen genetiske problemer der. Dog, ikke hør helt på alt jeg sier for jeg har egentlig ikke peiling :p

Lenke til kommentar

Ikke genetisk nei :!:

Pappsen kan spise 2liter is om dagen.. og e like tynn som alltid.. jævel :!:

Mhm... prøver og spise mindre... men det e så utrolig slitsomt.... blir trøtt av det..

Trener ikke noe bortsett fra, armhevninger og sit-ups.. har en "manual" og da..

Solbrun mhm.. kanskje eg kan ta den delen til våren :D

Lenke til kommentar

Du må ikke spise mindre, bare i små mengder og oftere ;)

Også er vel egentlig gåturer ganske bra trening.. Tror ikke du får noe stort problem med å nå målet ditt :) Selv skulle jeg helst vært penere og hatt perfekt mage så kunne jeg begynt å tenke på å være tilfreds :p

Lenke til kommentar

Om man bare ønsker å være «normalt» tynn (der normalt er gjennomsnittlig, ikke sånn jeg liker det) er det vel bare å spise helt vanlige mengder ordinær mat og trene litt? Får nesten ta forbehold om at jeg ikke ønsker å oppfordre til slanking, det er slettes ikke alle som har godt av det.

Lenke til kommentar

Men se her då.. viss eg e veldig betatt eller forelska.. fører det til noen litt rareting:

Kjører som et svin

Spiser mindre... straffe meg selv for.. ja

Blir kald.. jobber hardt på skolen bryr meg ikke om folk i det hele tatt..

Bare ligger og stirrer ut i luften og ikke gjør noe... også i friminuttene på skolen.

Men eg føler meg mye bedre.. egentlig.. ja.. har noe å tenkte på.. noen å føle noe for.. artig syns no eg..

Lenke til kommentar
Om man bare ønsker å være «normalt» tynn (der normalt er gjennomsnittlig, ikke sånn jeg liker det) er det vel bare å spise helt vanlige mengder ordinær mat og trene litt? Får nesten ta forbehold om at jeg ikke ønsker å oppfordre til slanking, det er slettes ikke alle som har godt av det.

5139809[/snapback]

Det er ikke så lett for alle og enhver nei, men alle kan gjøre noe med saken.. Som Anette sier, gåturer anbefales. Kan jeg skrive under på iallefall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...