jessica26 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg starter maskinen,hører den jobber,skjermen slår seg på(grønt lys),ingenting kommer frem,så noen få sekunder hører jeg et klikk,å lyset blir orange. Hva er galt? Har prøvd å holde inne f8 tastet,for å eventuelt kjøre i sikkerhetsmodus,men ingenting skjer. Den var god da jeg slo den av for en uke siden,satte den bort(har ikke vært berørt),å når jeg nå skulle starte nekter skjermen å slå seg på... Noen som kanskje vet hva som kan være i veien her?.... Klem Jessica Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Du må feilsøke. Prøv skjermen på en annen PC. Hvis den virker, er det feil med grafikkortet. Feilen kan da være at kortet ikke sitter rett i kortholderen på hovedkortet. Har du sjekket at pluggen fra skjermen sitter riktig? Lenke til kommentar
jessica26 Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Du må feilsøke.Prøv skjermen på en annen PC. Hvis den virker, er det feil med grafikkortet. Feilen kan da være at kortet ikke sitter rett i kortholderen på hovedkortet. Har du sjekket at pluggen fra skjermen sitter riktig? 5131242[/snapback] Dette er en stasjonær pc,å tror da jeg har fått pluggene i rett ja.Er det virkelig mulig å sette feil? Å dette kortet,kan det sitte feil nå? Den har jo ikke vært styret med,annet enn kjørt fra et sted til et annet.... Kan ikke så mye om det tekniske jeg nej... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sitter som regel riktig, men jeg hadde et par tilfeller med min forrige PC at skjermkortet 'arbeidet' seg opp på den ene sida når jeg transporterte eller flyttet på kabinettet fordi dette ikke var nok avstivet. Dette resulterte da for min del i at skjermen ble svart. Lenke til kommentar
jessica26 Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Sitter som regel riktig, men jeg hadde et par tilfeller med min forrige PC at skjermkortet 'arbeidet' seg opp på den ene sida når jeg transporterte eller flyttet på kabinettet fordi dette ikke var nok avstivet. Dette resulterte da for min del i at skjermen ble svart. 5131494[/snapback] Tusen takk for svar,skal dra nedover å se på pcen seinere idag. Klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå