Gå til innhold

Windows XP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen problem med WinXp, måtte oppdatere noen drivere, men det gjorde maskinen så og si av seg selv igjenom XP.

De andre rundt meg har heller ingen problem, men vi alle hadde litt overgangs problem til det nye operativ systemet og dens annen måte og tenkte på. Men nå er det ingen av og som overhode vil drømme om å skifte tilbake til noe av de gamle opperativ systemene.

 

----------------------------

Abit KT7A

AMD XP 1600

Gforce 2Ti XP500

384Meg RAM

SoundBlaster !Live

-----------------------------

Lenke til kommentar

Min teori er at 2000 og XP er like stabile i utgangspunktet, men at de som hittil har brukt 2000 er kyndige databrukere, og dermed i stand til å få ting stabilt.

 

Med lanseringen av XP er det mange mindre kyndige som har tatt det i bruk, og som i sin uvørenhet og uvitenhet klarer rote ting til uten å være i stand til å rette det opp, og dermed vil man også få flere som klager over ustabilitet.

 

I tillegg er det flere nye innebygde ting i XP, som MS tidligere ikke har hatt i sin portefølje, som kanskje ikke er helt modne enda (CD-brenning, brannmur), og dermed er potensielt flere ting som kan gå galt i XP.

Lenke til kommentar

som sagt tidligere er bruken av pc'en det avgjørende!

 

jeg har tre maskiner stående her..

en compaq med pentium 450mhz

en t-bird 850mhz, geforce 2mx

og en amd k7 700mhz

 

compaq'en kjørte før med win98 og var ustabil til de grader, etter innleggelse av xp er den mer stabil enn jeg trodde var mulig for en compaq, har ikke krasja enda, den brukes av pappa og småsøstre. der er Xp å anbefale

 

på t-birden så kjørte vi Xp en stund, men det funka dårlig, ikke støtte til gamle spill, og noen nye, som driver. Derfor fiksa vi tilbake win98se/win2k. bra for spilling.

 

på min 700'en har jeg ikke prøvd Xp, og har ingen planer om det heller, har kjørt win98se/win2k siden win2k kom ut, og den er stabil nok. kan spille gamle klassikere som transport tycoon og nye spill uten problemer. bruker den til prog'ing og da er win2k stabilt som et fjell, uten alt mikkmakket til Xp.

 

Så du må bestemme deg for bruken av pc'en og velge os deretter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...