Lurifaksen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg forsøker å finne produktet Creative Zen 5GB, men omtrent alle linkene som kommer er feilpriser, eller produkter som ikke finnes i butikken. Det gjelder spesielt Multicom som har en rekke linker, men ingen av de leder til noe annet en forsiden av nettbutikken. (produktet finnes heller ikke hvis jeg søker) Er det mulig å få rettet opp i dette? Har vært slik i over en måned nå. Multicom burde vel vært fjernet fra hele prisguiden, hvis de ikke klarer å levere oppdaterte produktlister? Endret 10. oktober 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
BKB Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Syns også prisguiden inneholder i overkant med utgåtte produkter. Har vært borti samme problemet med multicom ja, kommer bare til hovedsida. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Er i hovedsak fordi multicom fyller opp prisguiden med utdaterte produkter. Lenke til kommentar
amund Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg forsøker å finne produktet Creative Zen 5GB, men omtrent alle linkene som kommer er feilpriser, eller produkter som ikke finnes i butikken. Det gjelder spesielt Multicom som har en rekke linker, men ingen av de leder til noe annet en forsiden av nettbutikken. (produktet finnes heller ikke hvis jeg søker) Prisene er nå oppdatert (i natt), men jeg har ikke fått svar fra Multicom angående disse produktene enda. Multicom leverte oppdatert prisliste den sist den 10. november (altså i går), men vi har hatt en utfordring med å se hvilke varer som Multicom har merket som utgått. I dette tilfellet kan det se ut til at Multicom har merket varene som utgått, men at vårt "regelverk" i skriptet som leser filen ikke har fanget opp dette korrekt. Jeg sjekker nå opp saken, og skal få ryddet opp i dette. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg bumper denne, fordi jeg fremdeles stadig opplever problemer med prisguiden. Det som irriterer meg nå er lagerstatusen som er totalt feil 9 av 10 ganger jeg bruker prisguiden. https://prisguiden.no/product.php?productId=53796 Alle får tydeligvis inn dette tastaturet innen uken? SHG har det til og med på lager - bortsett fra at de ikke en gang har det på nettsiden sin en gang... Dette var bare ett eksempel, men jeg opplever generelt at dersom det er et produkt ikke er på lager, f.eks. pga det er utgått, eller ikke har blitt lagt ut for salg enda, viser alltid prisguiden at det er på vei inn på lager innen et par dager. Klikker jeg meg inn på nettsiden viser det derimot noe helt annet (mer korrekt). Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 hvis multicom er eneste butikken som ødelegger prisguiden, syns jeg hw.no bør kjøre en litt tøffere linje: hvis ikke multicom klarer å fikse produkt-linkene sine, så fjern de fra hele guiden...! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) hvis multicom er eneste butikken som ødelegger prisguiden, syns jeg hw.no bør kjøre en litt tøffere linje: hvis ikke multicom klarer å fikse produkt-linkene sine, så fjern de fra hele guiden...! 7047711[/snapback] Er flere enn multicom. Man fant en stund en del bærbare pcer til 500kr Samme med en del annet, det viste seg at det var klistremerker osv https://prisguiden.no/product.php?product_id=38838 Weee blåtann til 1kr:P NOT Endret 16. oktober 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg