XuserX Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei, Jeg har D-link 624+ siste firmware. Har blitt medlem på dyndns.com og har lagt domene brukenavn passord på routeren men den oppgraderer ikke ip adressen min på dyndns adressen hva kan problemet vere? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Har du firmware 2.08 til den ruteren? Der er den funksjonen forbedret og du har også flere leverandører å velge mellom. Endret 9. november 2005 av Timur Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 ja jeg har den.. det virka før men stoppa nå. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 når jeg prøver å pinge på adresn så viser det en gammel ip jeg brukte, men på dyndns sider så viser det en annen ip og den blir ikke opptattert når jeg får ny ip. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Hmm, tatt å resettet ruteren? (lagre innstillingene og laste dem inn etterpå) EDIT: Forresten har problemet nettopp oppstått, eller har det vart en stund? Prøvd å restarte ruteren? Endret 9. november 2005 av Timur Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvis du kjører ppoe så har jeg hørt at det kan bli en forsinkelse på oppdateringa av DynDNS... Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Problemet oppstå nå nettopp har reseta ruteren nå samme problemet ennda det sjer ikke noe med adressen.. ja jeg online adsl. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har prøvd alt men det virker ikke den blir ikke oppgradert.. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Dobbelskjekket at alle kontoinnstillinger er korrekte? Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Dobbelskjekket at alle kontoinnstillinger er korrekte? 5134938[/snapback] Ja har det det virka før men nå virker det ikke.. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hei, Jeg har D-link 624+ siste firmware. Har blitt medlem på dyndns.com og har lagt domene brukenavn passord på routeren men den oppgraderer ikke ip adressen min på dyndns adressen hva kan problemet vere? 5130670[/snapback] Kan du prøve å flashe tilbake til den gamle programvaren og sjekke om det funker da? Jeg er forhandler av dlink, og har fått med meg at noen programvare-revisjoner kan være sære for å si det mildt... Simen Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 hei jeg har ikke gjort det nytt da har brukt den slik 1-2 måneder det virke men nå stoppa den plutselig å virka.. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 nå har jeg prøvd no-ip.com den virka men når jeg skriver dyndns.com adresse så virke den ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå