Gå til innhold

Noe galt med minnet mitt?

cypherbase

Anbefalte innlegg

Trenger seriøst hjelp! Eller maskinen trenger seriøst hjelp her.

Nåt maskinen har stått på en stund eller bare av og til sånn helt uanmeld så fryser den helt. Da er det bare å bruke svenskeknappen for å skru av maskinen på vanlig måte er uaktuelt. Jeg lurer kanskje på om det hjelper å skru ned litt på kortet, lest på forumet her at det hjelper. På min maskin skjer det HELE tiden i det siste. Er det harddisken eller minne? Det er det ene problemet.

Det andre er at all backupen min blir ødelagt. Stadig vekk finner jeg filer på hardisken som er ødelagt slik at jeg ikke kan lese den av. Av og til føler "chdsk" at den har lyst til å gå under oppstart, men det hjelper jo ikke. For filen er fortsatt uleselig(hjelper av og til vel å merke) men jeg har allerede mistet bilder soim jeg aldri vil få igjen.

Det jeg lurer på er om det finnes et program som sjekker minnebrikken for feil og et program som endrer mHz på minnett(det har jeg lest hjelper).

Håper på seriøse svar og så snart som mulig. ER FRUSTRERT! ;) hehe

Mvh Cypherbase

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant det lett.. hadde egentlig funnet det før, men ikke lagt merke til det :p *smart* menne, kjørte denne testen da. 0 error på alt. så der er kanskje ikke problemet mitt?

Dere vet ikke om noe program som sjekker hardisker? jeg har søkt litt, men finner ingen. eller et program som indexerer filer og sjekker de om de er ødelagte og så reparer de. hadde vært det beste. noen som vet om et program?

Og så leter jeg fortsatt etter et program som klokker ned minnet, har asus p4p800 hovedkort og DDR minne hvis det har noe å si. jeg trenger bare et program som klokker minnet og ikke alt annet.

Tusen takk for svar folkens :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...