Überadri Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Finnes det en lossless-versjon av Ogg Vorbis? Dette hadde vært innmari praktiskt, i og med at nesten ingen mp3-spillere spiller flac (eller andre lossless-formater), men flere og flere støtter ogg! Har googlet litt, men ble ikke så mye klokere (kanskje bare litt forvirra): Flac - ogg mapping Hydrogenaudio forums -> Ogg lossless?! Det aller beste hadde jo selvfølgelig vært om mp3-spiller-produsentene la inn støtte for flac, kan ikke skjønne at det ville koste dem mange hundredels øre per spiller... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Ingen som vet? Ingen som en gang kan avkrefte det? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Sånn jeg har forstått det støtter programmet (oggenc) som brukes til å lage filer i Ogg Vorbis også flac. Men jeg tviler på at du får spilt de av på bærbare spillere som støtter Ogg. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Iriver støtter flac med rockbox Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Iriver støtter flac med rockbox 5197559[/snapback] Så bra! Liker iRiver. Men hva mener du med rockbox? PS: Linken i signaturen din funker ikke (404 Not found) Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Vet den er nede, ikke fått meg selv til å ordne den enda... rockbox er en helt ny firmware til iriver og archos spillerne. Sjekk rockbox.org. Alt er skrevet fra bunn av, lynrask, alt av funksjoner og under rask utvikling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå