Yonaz Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Hei! Har problemer med og få flasha hovedkort til nyere biose pga at jeg ikke har det programet som følger med cden pga jeg kjøpte demo kort , Så noen som veit hvor jeg får tak i det programet som gjør at du kan flashe bioset via windows er!? Ps hadde hvert supert vis du kunne sende meg det programet på msn eller uploada det til en server eller gi url til programet . takk:D Endret 9. november 2005 av Yonaz Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hva med og leite litt her http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us fant det jeg Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) øy du kamerat , har testa alt som er der og ingen ting av det funker til og flashe bioset med . der for lurer jeg på om noen har cden med asus update på til mitt hovedkort!? Endret 9. november 2005 av Yonaz Lenke til kommentar
Redman Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Halla. Er en her ja:) http://support.asus.com/download/download....-us&model=A8N-E Er det noen som kan bekrefte om dette kort har Sata lock? 3 & 4? Endret 9. november 2005 av Redman Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hvis ikke asus eget program som er laget til hk funker tror jeg kanskje du bør gjøre det på en anna måte:P Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Last ned nyeste bios og legg den på en diskett(kun bios) Restart maskinen Trykk Alt + F2 (Når den teller RAM) Sett inn disketten og trykk enter så gjør den resten selv Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Hei ! fiksa problemet akkurat ved og fjerne den gamle asus update , og så restarte pcen og instalere den nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå