Scotty Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Heisann! Jeg har veldig lyst til å starte med webdesign og slikt. Er egentlig rimlig grønn på dette punktet. Men har fortsatt veldig lyst! Lurer da på hvilke guider som er der ute og som dere kunne linke til evt forklare med egne ord! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Oppslagsverk over artikler ligger sånn ca 3 cm over tråden din, og burde være rimelig lett å finne. EDIT: Note to self; jobb ditt naut Endret 9. november 2005 av PT Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 EDIT:Note to self; jobb ditt naut 5130571[/snapback] ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Note to self Jeg må jobbe videre med leksene istedenfor å henge på forumet Lenke til kommentar
EVH Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 ikke rart du ikke skjønte den man0war. Tolka den litt feil jeg og Lenke til kommentar
Enthralled Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Heisann! Jeg har veldig lyst til å starte med webdesign og slikt. Er egentlig rimlig grønn på dette punktet. Men har fortsatt veldig lyst! Lurer da på hvilke guider som er der ute og som dere kunne linke til evt forklare med egne ord! Takker for alle svar! 5130499[/snapback] Har vært i samme situasjon for ikke så lenge siden, Etter hvert lagde jeg og en kamerat denne siden: www.mapmaniacs.com/html. Er veldig basic, men håper den kan være litt til nytte da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Enthralled: Når siden likevel er på engelsk, og ikke helt optimal (beklager så mye) kan han like greit lese på www.htmldog.com Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Og ikke legg ut ditt første design før du har lagt noe i det! Da havner du utenfor WDS-verden rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå