oddbjorn Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har en 96' Skoda Felicia som har begynt å fuske med motor. Symtomene er at når jeg kjører normalt så virker det ikke som det er noe problem. Når jeg så kommer frem til et kryss og jeg skal bremse ned og setter den i fri så stopper motor. Den starter fint igjen. Hvis jeg kontrollert står stille og gir mindre gass helt til jeg den går på tomgang så går den på en lav og ujevn tomgang. Er det noen som har noe forslag til hva det kan være.? Lenke til kommentar
snole Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hadde et lignende problem med Galant'en min etter et verkstedsopphold. De hadde byttet registerreima etter at den røyk. Satte jeg bilen i fri når den trillet, så gikk den for lavt i turtall og døde. Satte jeg den i fri når jeg stod i ro, så gikk det greit. De på verkstedet justerte opp tomgangsturtallet pittelitt, og sa motoren min har en eller annen funksjon som begrenset bensintilførselen ved tomgangsturtall når man trillet. Vet ikke om det var bare svade eller ikke, men problemet løste seg i alle fall. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Samme her, litt justering på verksted løste mitt problem og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå