FenrisC0de Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Her fant jeg ut av CHIP viften min har tatt kvelden, og jeg har måttet plugge den ut fåreløbig, jeg bare lurer på om dette er veldig farlig? Gjør CHIP viften en betydelig viktig oppgave? Takker for svar.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kommer jo an på temp da Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Ifølge ASUS Probe er Motherboard temp på 28c.. er det greit da? skal skaffe meg ny heatsink i morgen.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Så lenge så den ikke blir varm så 28 grader går fint.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Edit: dobbel post Endret 9. november 2005 av ClawHammer Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Motherboard temp er ikke det samme som chipsetet. Chipset er nok _mye_ varmere enn 28 grader, i hvertfall uten viften som snurrer. hvis du bare har en slik standard liten "ribbe" som følger med hovedkortet, er det ikke særlig lurt å fortsette å bruke pc'en. Hadde en kompis som plugget utav den viften for å få det stillere, og pc'en hans ble svært ustabil etter en stund. Så anbefaler at du beholder pc'en av til du har skaffet ny vifte/ribbe, med mindre stock-ribben på northbridgen din er veldig stor og du har svært god luftflyt ellres i kabinettet. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Noen måte å måle chip temperaturen på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå