yngvestein Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Det har seg slik at jeg har en HD, hvor mappeoppføringen har forsvunnet på merksnodig vis. Får opp en mappe som heter Found.000, og inni den er det 9999 filer i typen CHK. Da jeg sjekket den med norton antivirus, så jeg at der den viser filene, var filene listet opp. Men ikke f... om de er noen annen plass. Dette hele koker ned til spørsmålet om det går an og gjenoprette dette. Har hele musikksamlingen min der, og verdsetter den da høyere enn alt. (Ihvertfall noen ting.) Svar mottas med glede. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Scandisk? Det er vel et Norton pogram som kan reparere slike problemer. Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg har klart noe av det samme. Jeg skulle gjøre min ene partisjon litt større. Midt under arbeidet gikk strømmen. Partition magic 7. I dette programmet har du mulighet til å lage noen bootdisker. Start opp med disse og sjekk partisjonen din for feil. Pm skal klare å rette på de fleste feilene. Hvis det ikke går kan du gå litt mer drastisk til værks. Dette anbefaler jeg ikke :smile:. Jeg brukte Pm å formaterte partisjonen om til Fat32 om igjen. Da kom alle filen opp igjen, men jeg måtte fortsatt hente noen av disse i tmp mapper. - Lozip - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå