Sindr3 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg har da endelig mottat nett fra NGT, med routeren Thomson Speedtouch 516i. Problem: Får ikke til å åpne porter til DC++ og Azureus. Jeg har prøvd en god del, og med hjelp av den utrolige gode kundeservicen (Ironisk ment) til nexgentel er det ikke mye hjelp å få. Prøver å kople til via telnet, men får opp feil passord. Enda jeg har prøvd alle passordene som er mulig. Denne routeren virker ny på markedet, ettersom jeg ikke klarer å google meg fram til noe seriøst og fornufig når det kommer til mitt problem. Jeg mottok en oppskrift fra NGT hvor de selvfølgelig klarer å sende meg en oppskrift til en annen router (Tidligere modell). Enkelt og greit, noen som har vært borti dette? Noen enkle tips? Håper på fornuftige og hjelpsomme svar. Mvh. Sindre Endret 9. november 2005 av Sindr3 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 se om ikke denne linken hjelper deg litt.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=494495 Hvis det er mer du lurer på så er det bare å spørre. Fikk ikke til å uploade bildet, men hvis du vil se det for å gjøre ting enklere så gi meg mail adresse på om så skal jeg sende det til deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå