Movieheart Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hva er forskjellen på disse to lampene?? Hvilken av de gir best lys?? Lampe 1 Lampe 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Glem neonrøret (nr. 2) og går for en kald katode (nr. 1).. Kalde katoder er nok å foretrekke fordi de er billige og gir (synes iallfall jeg) etter bedre lys en neonrør.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Trenger jeg å kjøpe en basic kit for at den skal funke da?? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Trenger jeg å kjøpe en basic kit for at den skal funke da?? 5131968[/snapback] Ja, du må nok kjøpe en Slik en ja.. Ville helt klart gått for katodene.. 1 De lager nesten ikke varme 2 Billigere 3 Og de lyser veldig pent Har selv 2 stk blå katoder (Den i linken din) Før hadde jeg sånne lava light, ble ødelakt etter ca 2 månder.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Men pass på de røde katodene om du skal kjøpe de. Gir en litt mer rosarød farge! De blåe katodene er ganske greie. Litt lys blåfarge, men ikke nok til at en gjennomsnittsperson klager. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Her er et bilde som jeg tok i dag av to katoder kunne ikke dy meg, måtte teste de før jeg vidresende de til han i posten. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Må bare legge til at kalde katoder må sees i virkeligheten, et bilde gir bare en indikasjon! Men bra iniativ Klikka_bZerk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå